Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

Geweldig

Martin,
    7-4-2019

Het hotel heeft alles voor een geslaagde vakantie. Prima kamer, geweldig eten ook speciale restaurants. Boek wel Sun Club dan heb je privileges met speciaal stuk op het strand speciale ruimte met bar en terras. Vriendelijk personeel. Met de bus of taxi ben je zo in het centrum zeker doen.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte plek in een wat ouder hotel....

Maria,
    5-4-2019

Hotel Tropicana ligt gunstig bij de Zona Romantica van Puerto Vallarta, direct aan het strand. Het is een wat ouder, redelijk ruim opgezet, vrij eenvoudig hotel. Schoon, ruime kamers , enigszins gedateerd, vooral de badkamer. Minpuntje: harde bedden. Mogelijkheden voor ontbijt en een eenvoudige maaltijd in de tuin/beachbar van het hotel. Zwembad , en directe toegang tot het ( eigen) strand. Malecon, uitgaansgelegenheden en het oude deel van PV op loopafstand.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Zeker de moeite waard en is absoluut top.

Jacomijnderd de Neef,
    11-10-2018

Het is echt een zeer netjes en keurig hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeer lieve mensen. Ook een grote pluim voor het animatieteam. Ze deden het heel leuk. Ontzettend van genoten. Ook was er de mogelijkheid om de Spaanse taal te leren wat ik ook gedaan heb. Dit werd verzorgd door het animatieteam. Het eten was overvloedig en erg lekker en de verzorging perfect. Ook de excursies waren leuk. Kortom een zeer leuke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

matig/voldoende

Bob Vissers,
    22-8-2018

Eten in a la carte restaurant was goed Personeel vriendelijk minder was aankomst ontvangst na 18 uur reizen moesten op onze knieën om wat te eten en te drinken te krijgen zwembad werd tijdens gebruik schoon gemaakt wifi gebruik belagelijk duur 50 dollar voor 5 dagen voor 2 personen geen 5 sterren als beoordeling (Resort toch wel verouderd) Sunscape Curacao veel beter praat uit ervaring Er werd wel heel veel activiteiten georganiseerd dit was top voor kinderen wij zelf waren zonder kinderen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal geweldig

Miranda,
    6-2-2018

Schitterend hotel, waar het aan niks ontbreekt, prima eten, geweldige kamers, prachtig uitzicht over de zee, luxe ten top. Personeel zeer vriendelijk, super service in het hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2018