Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

toppertje

ina amsen,
    25-4-2009

wij zijn in verleden daar zeker 6 Xgeweest , nu dit jaar 1 X in een ander hotel .[slecht ] wij zijn even wezen kijken in dit hotel en de mensen konden ons nog allemaal , het was net of je weer thuis kwam . vroeger hete dit hotel de vista club .dus met kerst zeker weer naar dit hotel

Gereisd met partner in april 2009

Wij zijn hier eind november begin december 16 dagen en een

Lins en Fred,
    15-12-2005

Wij zijn hier eind november begin december 16 dagen geweest en hebben echt een supervakantie gehad. De mensen van het hotel rennen voor je (letterlijk!). Het is er super schoon en heel relaxed. Het ontbijt is heerlijk met uitzicht op zee en de drie restaurants zijn ook heerlijk. Het is een echte aanrader !!

Gereisd anders in december 2005

in een woord supper animatie prima de hele dag bezig als 5

peter en nolie,
    11-10-2005

in een woord supper animatie prima de hele dag bezig als je wild in de avond suppermooie en zeer gezelige shows personeel zeer behulpzaam en vriendelijk heel goed en lekker eten veel keus .het was een over komplete vakantie echt een aanraader en als klap op de vuurpijl mag je je eigen ook nog eens je eigen vol vreten en zuipen in het naastgelegen orro 5 resterants doei

Gereisd anders in oktober 2005

ik ben nu 2x in mexico (puerto vallarta ) geweest en dit

kim,
    1-7-2005

ik ben nu 2x in mexico (puerto vallarta ) geweest en dit hotel is het beste hotel geweest wat ik ook heb gehad

Gereisd anders in juli 2005

egt vet coool zo mooi dat het daar is de service is goed

joshua,
    8-3-2005

egt vet coool zo mooi dat het daar is de service is goed en de liging is perfect prijs kwaliteit ook goed

Gereisd anders in maart 2005