Puerto Vallarta

Reviews over Puerto Vallarta

Helemaal geweldig

Miranda,
    6-2-2018

Schitterend hotel, waar het aan niks ontbreekt, prima eten, geweldige kamers, prachtig uitzicht over de zee, luxe ten top. Personeel zeer vriendelijk, super service in het hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Droom vakantie in een paradijselijk hotel

Adje,
    23-2-2013

prachtige accomodatie met een super ligging aan het strand. Een waanzinnig mooie tuin die perfect werd onderhouden. Het zwembad is absuluut een topper..! je ligt in het zwembad over het strand en de zee uit te kijken..Wij hadden een hele grote kamer met een balzaal als badkamer echt groot! en betegeld met kleine mozaiek tegeltjes. mega groot ligbad en aparte douche en toilet. altijd het bed mooi opgemaakt versierd met bloemen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Paar keer in het hotel gegeten en was voortreffelijk. ook een keer in het Humprey Bogert restaurant wat aan de rand van het hotel ligt. Wij hadden alleen logies..s,middags wat eten aan het zwembad was prima..bediening perfect!! Bij ieder kamer groepje was een appart eigen zwembad heerlijk...

Gereisd met partner in Sat Feb 01 1997 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

"Uitstekend hotel" (toppertje)

Frank,
    22-12-2012

In Oktober 1996 hier geweest toen nog La Jolla de Miss Mayolla alleen logies. Nu Barcelo Puerto Vallarta met de all-inclusive formule. Het was onze huwelijksreis en voor de eerste keer naar Mexico 9 dagen. We hadden luxe suite met apart slaapgedeelte, een luxe badkamer, keuken,tv en airco. De suite zat op de zevende verdieping hoog genoeg om over de palmbomen heen te kijken richting de oceaan. Alles was in bloei want het regenseizoen was net voorbij. Het eten was goed, maar wel gericht op amerikaanse vakantiegangers. Het personeel was klantvriendelijk, en de belboy zeer behulpzaam. Met 1 woord geweldig!! We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 1996

Aanbevelingswaardig.

rebecca,
    23-10-2012

40jaar oud hotel,netjes gerenoveerd .Wordt keurig onderhouden. Ook m.b.t. het dagelijkse onderhoud van zwembad en tuin. Het zwembad werd meerdere keren per dag gecontroleerd. Uitzicht op strand en zee. Het hotel ligt achteraf vanaf de stad, maar direkt aan de baai Dit hotel ligt op een uurtje vanaf de luchthaven en half uurtje , met de bus, vanaf Puerto Vallarta. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, wat ook de drankjes en hapjes langs het zwembad vriendelijk verzorgd. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk OK. Het hotel heeft 3 a la carte restaurants,italiaans, spaans en mexicaans, waar na reservering lekker en gezellig te eten is. Het is een leuke afwisseling van het dagelijkse buffet. De staat van de kamers is OK. Wij hadden een zeer ruime kamer, die met een schuifdeur af te sluiten was van het zit/slaapgedeelte. Nette, ruime badkamer, groot 2 pers. bed, ruim balkon, 2 flatscreen televisies. Zeker kindvriendelijk, mede door een leuke en ruim voorziene speelruimte met toezicht.

Gereisd met partner in oktober 2012

Super Top

Maike Gortworst,
    6-3-2012

Wij zijn gisteren terug gekomen vanuit puerto vallarte Hotel Barcelo. In één woord geweldig. Een erg mooi hotel. met een prachtige ligging. Super vriendelijk personeel, en het héle hotel is erg schoon. Wij hadden één foutje gemaakt. 9 dagen Barcelo. De volgende keer wordt 16 dagen Barcelo. Diep respect voor al het personeel die daar werken.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Feb 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)