Puerto Vallarta

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Vallarta voor je op een rij gezet:

3-sterren hotels Puerto Vallarta

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Vallarta voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto Vallarta

Perfecte plek in een wat ouder hotel....

Maria,
    5-4-2019

Hotel Tropicana ligt gunstig bij de Zona Romantica van Puerto Vallarta, direct aan het strand. Het is een wat ouder, redelijk ruim opgezet, vrij eenvoudig hotel. Schoon, ruime kamers , enigszins gedateerd, vooral de badkamer. Minpuntje: harde bedden. Mogelijkheden voor ontbijt en een eenvoudige maaltijd in de tuin/beachbar van het hotel. Zwembad , en directe toegang tot het ( eigen) strand. Malecon, uitgaansgelegenheden en het oude deel van PV op loopafstand.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Zeker de moeite waard en is absoluut top.

Jacomijnderd de Neef,
    11-10-2018

Het is echt een zeer netjes en keurig hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeer lieve mensen. Ook een grote pluim voor het animatieteam. Ze deden het heel leuk. Ontzettend van genoten. Ook was er de mogelijkheid om de Spaanse taal te leren wat ik ook gedaan heb. Dit werd verzorgd door het animatieteam. Het eten was overvloedig en erg lekker en de verzorging perfect. Ook de excursies waren leuk. Kortom een zeer leuke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed

Boussen,
    20-3-2018

Leuk, schoon hotel direkt aan zee en 5minuten van het centrum. 2 zwembaden, 3 barretjes met heerlijke coctails. Kamers gedateerd maar proper. Ontbijt en lunch in orde, diner wat minder.

Gereisd met partner in februari 2018

Redelijk

barnhorn,
    18-12-2013

Dit hotel was erg gezellig en gemoedelijk. leuke animatie. Eten was redelijk. kamers waren netjes met de taxi ben je zo in het centrum.. leuke excursies te boeken. Alleen toen wij er waren was het strand compleet weggespoeld.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Marco,
    3-6-2012

Geweldig mooi gelegen hotel, sfeervol en direct aan het (prive)strand. Goed restaurant, tijdens het eten zie je dolfijnen door de baai zwemmen. Gezellig en behulpzaam personeel!

Gereisd met partner in september 2000