Sorteren

Reviews over accommodaties in Campeche

Koloniaal hotel met mooi uitzicht op het centrum

Jadess
    13-8-2014

Verouderd hotel met echt mooi uitzicht op het centrum. Luxere kamer gekregen met kingsize bed.

Sfeervol koloniaal hotel.

martin en feara
    8-4-2013

Hotel was moeilijk te vinden met onze huurauto.Bagage uit en inpakmogelijkheden was in drukke en smalle straat vrijwel onmogelijk.We werden hier niet echt bij geholpen door personeel aan de balie.Dat was niet toegestaan door leidinggevende werd ons verteld.Hotel America is een sfeervol koloniaal hotel in het centrum van Campeche.

De entree en de binnenplaats zijn prachtig maar iets van vergane glorie is wel te merken.

Dit heeft ook wel weer zijn charme.

Kamers zijn ruim,bedden,openslaande karakteristieke balkondeuren naar Frans balkon.

Helaas geen WIFI en koelkastje op de kamer.

In het hotel kan men geen biertje bestellen.

Ontbijt was goed maar personeel ongeïnteresseerd.

Mijn man en ik waren op rondreis met gehuurde auto en wij vonden 1 nacht voldoende.Campeche is wel erg leuk om een dag door heen te slenteren.Helaas geen strand maar wel een leuke boulevard aan de Mexicaanse Golf.

Centraal gelegen in fraai koloniaal pand

Jeroen
    22-4-2012

Hotel América ligt op een steenworp van het centrale plein van Campeche in een fraai koloniaal pand. Vooral de kleine binnenplaats die wordt omringd door zuilengalerijen is een plaatje. Het is er goed toeven aan de ontbijttafeltjes op de binnenplaats en op de brede galerij van de 1e verdieping.

Onze kamer achter in het hotel ziet er keurig uit. De kamer is schoon en ruim met twee 2-persoonsbedden. Het is alleen wel wat een donker hol. Het enige raam in de kamer is al niet groot en de helft ervan wordt opgevuld door de airco. De badkamer is ruim en fris betegeld.

Centraal gelegen

RS
    11-11-2011

Hotel zelf is sfeervol, maar de kamers zijn wat donker en hokkerig. Het bij de prijs inbegrepen ontbijt mag geen naam hebben, maar het is beter dan niets. De ligging is ideaal en je hebt alle hoogtepunten van de stad op loopafstand.

Leuk hotel midden in het centrum

Bianca
    15-4-2010

Hotel ligt op twee blokken afstand van het plein. Mooie kathedraal waar 's avonds muziek wordt gemaakt en gegeten wordt.

Hotel heeft geen lift en heb zelf geen bellboys gezien. Er is een tijdelijke parkeerplaats voor de deur om uit te laden. Daarna kun je gratis je auto kwijt bij hotel Del Mar, zo'n 2 à 3 blokken verderop.

Schone ruime kamers, fijne badkamer, airco. Hotel heeft bovendien een gezellige binnenplaats.

De zee is op loopafstand, maar er is geen strand.

Eten bij Marganzo is aardig.