We hebben een aantal aanbieders voor Meschede (Sauerland) voor je op een rij gezet:

hotels Meschede (Sauerland)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Meschede (Sauerland)

Absoluut een aanrader.

R T,
    17-8-2018

Het hotel was netjes en mooi ingericht, echt zoals je in Duitsland kan verwachten. De eigenaar en zijn vrouw en het personeel zijn aardig en zorgen dat hun gasten niets te kort komen.

De ligging en locatie zijn zeer geschikt om diverse plaatsen te bezoeken, zoals Warstein, Meschede met de Hennesee, de Mohnesee en ook Winterberg ligt niet al te ver. De omliggende plaatsjes zijn ook zeker de moeitte waard om door te wandelen. Dichtbij is een prachtige wandelroute (de Panoramaweg, net achter het hotel) met mooie uitzichten.

Het hotel is ook uitermate geschikt voor groepen en motorrijders zijn zeer welkom.

We hebben een super week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gereisd met vrienden in januari 2018

Genieten

Anja de Wit,
    20-11-2017

Een super schoon traditioneel Duits hotel met een fantastische keuken en zeer vriendelijk personeel. Super ligging en heerlijke kamers. Opa receptie oma maakt de " kuchen " en zoon lief is de chef

Gereisd met vrienden in november 2017

voor de 2de keer

loteling,
    7-10-2017

na een jaartje terug geweest .

alles dik in orde:) .

lees ook mijn vorige review .

het avond buffet is op reservatie en ditmaal steeds genoeg en regelmatig aangevuld , prima !

goede huurfietsen en voldoende info aan de balie.

voor ons was het personeel weer echt top , geen enkel negatief punt.

we gaan zeker ook nog eens terug .. binnen enkele jaren dan.

Gereisd met partner in januari 2017

Voelt steeds als thuiskomen

Luyts,
    1-9-2017

Voor een kleine meerprijs heb je zicht op de Hennesee ipv de parking.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Avondbuffet is er voor elk wat wils.

Niet echt een hotel om met jonge kinderen naartoe te gaan. Misschien voor de kinderen aan de bediening vragen of er aangepast eten te verkrijgen is. Vroeger toen dochter kleiner was, was dit in elk geval wel zo .

Wij komen hier reeds 10 jaar en gaan zeker nog terug.

Een betere ligging en prijs/kwaliteitsverhouding hebben wij in Duitsland of Oostenrijk nog niet gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017