We hebben een aantal aanbieders voor Menton voor je op een rij gezet:

Reviews over Menton

voor herhaling vatbaar

peeters patrick,
    3-5-2018

steeds een unieke ervaring in hotel prince de galles , vriendelijk personeel en een zeeeer goed restaurant met mediterranese gerechten super,

Gereisd met partner in april 2018

fantastische locatie

jolanda,
    11-9-2017

hotel ligt midden in het oude centrum naast leuke winkeltjes, restaurants en terrassen. Het boulevard en strand is op minder dan 50 meter

kleine maar functionele kamer met eigen badkamer en apart toilet.

ontvangen met vers fruit. Parasol voor mee naar het strand en ventilator voor op de kamer. uitleg over uitjes en openbaar vervoer. Super vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2017

Prijs/kwaliteit : een aanrader!

b_dedullen,
    24-7-2014

Belambra le Vendome is een uitstekend hotel. Mooie kamer, lekker eten, goede ligging : in het centrum en aan zee. Het hotel ligt aan de voorkant aan de zee en aan de achterzijde in de voetgangerszone van Menton. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijs die we betaalden is een eerlijke prijs. Het restaurant is lekker en zeer gevarieerd. We verbleven er 14 dagen en kregen elke dag een verschillende maaltijd. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Graag een koelkastje op de kamer en een uitgebreider zenderaanbod vd tv (enkel franse zenders). Een zwembad zou een meerwaarde zijn.

Gereisd met partner in juni 2014

Leuk hotel

Conny_9,
    19-5-2014

Leuk en goed verzorgd hotel in Menton. Kamer zeer netjes, niet groot, maar weleens kleiner meegemaakt. Boek een kamer met zeezicht, prachtig uitzicht! Ontbijt prima. Auto te parkeren op priveterrein 150 m vanaf hotel. Menton is een leuk plaatsje met veel winkeltjes en restaurants, veel Italiaanse invloeden. Leuke boulevard.

Gereisd met partner in mei 2014

een goed gelegen hotel

verbauwen,
    1-10-2012

een mooi en goedgelegen hotel, alleen spijtig dat er geen ijskast beschikbaar is op de kamer .de animatie is alleen voor mensen die daar jaarlijks op bezoek gaan...wij waren daar voor het eerst en kregen simpelweg geen aandacht van haar! dat was wel een minpuntje maar verder is het een aanrader!!er is geen zwembad aanwezig, wat in de folder wel beloofd was!!

Gereisd met vrienden in september 2012