We hebben een aantal aanbieders voor Mendoza voor je op een rij gezet:

Reviews over Mendoza

rustig hotel centraal gelegen

frank_11,
    15-4-2015

Mooi hotel, geen overdreven luxe. Ruime kamers. op de bovenste etage met dakterras. Mooie en goede uitvalbasis om deze mooie stad te bekijken.

Gereisd met vrienden in april 2015

fantastisch hotel !

globetrotter,
    13-11-2014

prachtig hotel met fantasische ligging . Aan alle details is gedacht . Zeer sfeervol .

Gereisd alleenreizend in november 2014

een prima hotel

Margreet,
    20-3-2011

Het is een goed hotel, midden in het centrum. De slaapkamers zijn prima. Het was allemaal netjes verzorgd en wat ook een pluspunt is, er is een parkeerplek tegenover het hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Goed hotel, centraal gelegen

Marcel Brokken,
    14-2-2010

Een 4 sterren hotel dat zijn beste tijd heeft gehad. Desondanks een prima hotel. Het is gebouwd voor de wk 78 en is dus niet het mooiste gebouw van de stad. Een prima hotel met goed eten, prima zwembad en een leuk loungegedeelte op de begane grond. 4 sterren kwam er neit altijd helemaal uit. B.v. geen kussens op bedjes bij zwembad, wel weer handdoekservice. Het hotel ligt precies tussen het centrum en het uitgaansgedeelte. Eten in Mendoza start laat. Vaak gaan de mensen pas na 23.00 uur naar de restaurants.

Gereisd met partner in januari 2010

Prima nieuwe hotel goed centraal

Erik,
    17-11-2008

Ligt op een prima plek in de stad, overal dichtbij. Receptie prima en behulpzaam. Ontbijt voor een dergelijk duur hotel beneden peil, personeel laat alles op de tafels staan en vult niets aan.

valet parking ook prima. Kamers dikke tien, ruim en groot lekker bed.

Gereisd met partner in november 2008