We hebben een aantal aanbieders voor Melk voor je op een rij gezet:

Reviews over Melk

Heel gezellig

J.Woudenberg,
    4-2-2018

Mooie omgeving, lekker eten.

Gereisd met partner in september 2017

Gunstig gelegen t.a.v. de Wachau

Hajo Vis,
    12-7-2012

"Degelijk middenklasse hotel. Vriendelijke bediening. Schonen en ruime kamers.

Gereisd met partner in april 2012

Mooi gelegen; fijn hotel

Henk,
    11-8-2010

Goed gelegen hotel in de dorpskern. De Stiftung is uitstekend bereikbaar; vanuit onze kamer 's avonds een betoverend uitzicht op dit klooster. Kamer onder het dak wat somber en niet al te groot. Een aparte fietsenstalling en voortreffelijk eten maake echter alles goed

Gereisd met vrienden in mei 2010

Prima hotel in mooie streek

Paul E,
    11-5-2010

Vlakbij de autobaan, toch rustig gelegen dit 4 sterren hotel. Alles is hier ruim voldoende. Het centrum is wel wat ver lopen.

Gereisd zakelijk in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat nog aan de vier sterren toevoegen? FANTASTISCH

Joop,
    22-4-2010

Dit hotel is een echte aanrader! Mooi gelegen in het midden van de stad, in een oud maar ook heel comfortabel gebouw, van alle gemakken voorzien. Vanaf het terrasje voor het hotel een schitterend uitzicht op het Stift. Het hotel ademt service, gastvrijheid en vakmanschap. Het diner gebruiken op het van parasols voorziene binnenterras is een bron van genieten. Ook de plaats Melk zelf is een bezoek meer dan waard, niet alleen aan het Stift maar ook in het stadje is meer dan voldoende te zien. Leuke en af en toe ook steil klimmende Gassen, de brug over naar een zijtak(je) van de Donau en vooral niet te vergeten een rondvaart over de Donau. Hier krijg je het echte vakantiegevoel.

Gereisd met partner in Sat Jul 25 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)