Sorteren

Reviews over Meliskerke

Prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed

C.A. Braspenning
    7-11-2018

Ideaal voor mensen die van rust houden. Wij hadden een mooie nette kamer in de dep.tegenover het pension.In het dorpje zelf is weinig te beleven , maar wil je meer leven dan is is Zoutelande nabij.Centraal gel. voor fietsliefhebbers. Ontbijt is in cafe/eetzaal op biljart. Ontbijt is gewoon goed, verwacht hier geen kaviaar en champagne, dan moet je gewoon ergens anders een duur hotel boeken. Al met al gewoon goed voor de lage prijs!

Komen zeker hier terug.

Antoon-Gerda
    24-4-2017

Vriendelijk ontvangen met koffie en een Zeeuwse bolus. Een ontbijt waar alles is wat je nodig hebt. De eerste avond een super diner gehad. Een ruime nieuwe kamer met een luxe badkamer. Je zit centraal vlakbij de kust,Domburg,Vlissingen en Middelburg. Goed advies gekregen waar we de tweede avond lekker konden eten en waar we in de omgeving heen moesten gaan om wat te zien.

Geweldig verblijf gehad bij Familie Boone

Frank
    22-8-2016

Mooie kamers schoon en goede prijs kwaliteitsverhouding

Aangenaam verrast door prijs/kwaliteit verhouding

de Grote
    31-1-2016

Aanbieding geboekt. Bijzonder vriendelijke ontvangst, mooie grote kamer, prima moderne badkamer, goede bedden, alles netjes en schoon in een nieuwe woning, tegenover de slijterij/dorpskroeg/snackbar. Prima ontbijt met heerlijke verse broodjes.

TV ontvangst kon beter. Zeker aan te raden, boven verwachting.

Prima plek om te zijn

martha
    8-4-2015

Pension is prima gelegen, met de auto en fiets kan je alle kanten op, we hadden een prima kamer niks op aan te merken, nieuw en alles was goed schoon. Zeer vriendelijke mensen. Goed simpel ontbijt. Bij aankomst fles wijn op de kamer, voor één dag een elektrische fiets en dit alles inbegrepen bij de zeer goede prijs.