We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

Reviews over Melbourne

• 8pierre_hanne23-09-2014

Fantastisch.

We went there last september. The room is spacious and nearly all the rooms have spectacular views eyeing Yarra River. We are all impressed by the jacuzzi bath tub. The indoor heated pool certainly gives you a wow. You will be freshened up completely after enjoying the gym and pool facilities. We had also a fabulous dinner ... SUPER.

• 8Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Martin14-07-2014

Schone en mooie stad

Melbourne is een schone en mooie stad, niet zo toeristisch als bijv. Sydney.

• 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2009

• 9HenryW08-06-2014

Heerlijke Europees aandoende stad!

Melbourne is zeer de moeite waard. Loop door het centrum (Lonely Planet heeft een goede wandeling uitgestippeld); eet in China Town; neem de nostalgische City Circle Tram; ga naar het strand van South Melbourne enz. enz. Wij waren 2 dagen in Melbourne. Is eigenlijk tekort, temeer daar we ook nog the Great Ocean Road gedeeltelijk gereden hebben.

• 8Zorg voor natuur

juli 2013

• 9jonneke17-02-2014

Geweldige plek

Onwijs relax, de stad heeft een goede sfeer, genieten!

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in september 2013

• 9Annelies05-12-2013

Een bruisende en interessante stad

Tijdens onze campertour hebben we ook twee dagen ingeruimd voor deze fraaie stad. Er is veel te bekijken en er zijn ook legio restaurants, vaak leuk gelegen aan de oever van de Yarra river. Je kunt jezelf helemaal gek shoppen in de chique en meer algemene winkelcentra. Neem eens een kijkje in St. Pauls Cathedral en ter afwisseling in het Immigrantenmuseum. Afhankelijk waar je overnacht is met misschien handig een vervoerskaart aan te schaffen voor $6 en die op te laden met &7 per dag. Onbeperkt te gebruiken op de gehele dag(en).

• 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2013

• 8Kelly09-09-2013

De mooiste plek op aarde

Een perfecte uitvalbasis voor een lang verblijf. Zoveel te zien.. Zoveel te voelen en mee te maken.. De mensen die er wonen, zullen je met alles helpen. Ze zijn allemaal nieuwschierig naar het leven in Nederland. Terwijl wij dat naar die van hun zijn. Na 20 uur vliegen begrijp je opeens totaal waarom je het ookal weer deed. Er gaat een totaal andere wereld voor je open. Een wereld van prachtige natuur, Vriendelijke mensen. Natuurparken, Wildlife Zoo's en vele andere prachtige bezienswaardigheden. Melbourne is met recht 1 van de mooiste steden van Australië!

• 10bremerseefahrer01-05-2013

Eine alte Lady im modernen Gewand

Die 3,5 Mill.Stadt hat uns beeindruckt,moderne Kunst+nostalgischer Charme haben sich hier vereint. Von Bord in die City waren es nur 10 min. mit dem Shulltebus,zurück ging es mit der Straßenbahn bis kurz vors Schiff. Wir haben nur freundliche Leute getroffen+mit Bob viel gelacht,der uns den Weg zeigte. Das moderne Herz schlägt am Federation Square,soviel Glas+Stahl hätte man zwischen den hist. Gebäuden gar nicht erwartet. Wir wollten aufs Rialto Center,aber da gab es keine Ausblicke mehr,wir wurden zum Eureka Center geschickt,noch höher mit seinen 91 Stockwerken. An der Southbank gab es viel zu sehen,rund um dem Yarra River spielt sich das ganze Leben in der City ab.Boot fahren,Essen gehen,Einkaufen,man kann hier in den Hochhäusern auch gut+teuer wohnen-auch als Tourist.Der Botanische Garten,der Olympik Park+die Rod Laver Arena sind im Grünen intregiert,es gibt viel Grün in M. Uns hat es hier sehr gut gefallen,es war Ende März auch nicht mehr zu warm für uns Mitteleuropäer.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Anonymus12-04-2013

great city

i love melbourne! it's a nice city!

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in januari 2013

• 8Netty02-04-2013

Leuke moderne stad

Veel te zien, veel op loopafstand.

• 8Omgeving

• 7K03-02-2013

Leuk en levendig

Voor de cultuur ga je niet naar Australië, maar Melbourne heeft toch rdelijk wat meegekregen. Mooie stad met leuke wijken en een druk centrum. Niet vergelijken met Sydney

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving