We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

Reviews over Melbourne

Fijn Hotel met goed ontbijt

Mooren,
    23-3-2017

In dit hotel verbleven bij een late aankomst op vliegveld Melbourne, met gratis hotel shuttle in een paar minuten te bereiken, en vlakbij diverse auto verhuur bedrijven. Luxe hotel met nette kamers.

Gereisd met partner in maart 2016

Zou hier zo weer naar toe willen

Martin,
    14-7-2014

Mooi en net hotel. Vanwege de drukte was ik omgeboekt van een 1-persoons- naar ene 2-persoonskamer. De kamer was zeer netjes en van alle gemakken voorzien, het bed was voortreffelijk. Het uitzicht was wat minder, keek tegen een kantoorgebouw aan.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf tips over bezienswaardigheden e.d. Het ontbijt was zeer uitgebreid, er was veel keuze, het diner was daarentegen wat bescheidener. Vandaar ook vaak in het centrum gegeten.

Centrum ligt op loopafstand van het hotel en in het centrum is veel te beleven.

Gereisd alleenreizend in december 2009

Goed hotel en zeer centraal gelegen

HenryW,
    8-6-2014

Dit is een goed hotel, niets op aan te merken. We hadden een prachtige kamer (op de 10e verdieping): 1 queen en 2 single beds verdeeld over 2 kamers. Alle openbaar vervoer voor de deur (w.o. de nostalgische City Circle Tram) en het centrum op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

PRACHTIG HOTEL

Franky De Bock,
    20-1-2013

Een hotel die zijn sterren waard is .

Gereisd met partner in januari 2013

Centraal gelegen

Raymond,
    30-3-2012

Rustige kamer (608) met een prima 1p en 2p boxspring, safe, matige airco, koelkastje en k&t.

Badkamer heeft douchecabine, inclusief zeepjes etc.

Geen balkon, geen zitje. Eigen parkeergarage (vol) voor $25 per nacht. De P achter hotel is iets goedkoper.

Gereisd met partner in november 2011