Reviews over Meisdorf

Heerlijke rustige locatie en zeer nette kamer

H.Kre
    25-8-2018

Dit is hele fijne locatie om te onthaasten.

Kamer is schoon en beschikt over een kleine koelkast.

Helaas geen mogelijkheid om koffie en thee te zetten.

Redelijk.

Dirk van Dam
    28-7-2018

Het Hotel is prima maar het restaurant en bediening ver onder de maat!

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Geert
    5-10-2017

Dat het er sprookjes achtig is.Mooie omgeving. Goed hotel.Zeker om vaker na toe te gaan Wij waren er voor de tweede keer. Hebben weer genoten

Prachtige plek.

NannoSijtse
    21-9-2017

Hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Er zijn 3 en 4 sterrenkamers (Het is wat je kiest). Wij kozen voor een 4 sterrenkamer in het Schlossgebouw. Grote kamer, 1e etage, met zicht op de binnentuin. Zitje. Koelkastje. Theezetmogelijkheid (Helaas was er geen koffie). Moderne badkamer. Eten in het andere gebouw was goed. Gezellig restaurant. Ontbijt: goed. Sauna. Voldoende parkeerplaatsen. Gewandeld naar de golfbaan en daar iets gedronken. Ook gewandeld naar Forsthaus (Ook daar zijn enige kamers (Voor de volgende keer)). Tips: Een bezoek aan Quedlinburg of aan de nieuwe 400 m. lange glazen Titanbrug bij de Rappbodetalsperre. P. was daar een probleem. Lange wachtrij voor de kassa.

Viel dat even mee!

Gury Kouwenberg
    7-9-2017

Geschrokken van recente beoordelingen gingen we met de nodige twijfel aan ons 5-daags busreisje met touroperator beginnen. Je moet ook eerst Zoover kijken en dan pas boeken... Maar de vakantiepret was daarna dubbel toen bleek dat alles piekfijn in orde was: werkelijk prachtige locatie, prima kamer/bedden/douche, TV met Nederlandse kanalen en vriendelijk personeel. Van waar dan die slechte reacties? Het complex omvat wel diverse gebouwen, zou daar het verschil zitten? Wij zaten in Chalet Ludwig en inderdaad geen lift, maar op de laatste dag kwam 5 man sterk de op de gang geplaatste koffers sjouwen (speciaal voor touroperator?) en inderdaad, eten in een ander gebouw maar even wandelen, vooral na alle dagen heerlijke, uitgebreide buffetmaaltijden (Van der Valk-waardig) vonden wij juist wel lekker. Kortom, naar onze mening een aanrader, zeker ook vanwege het prachtige, aangrenzende golfterrein en alle wandelopties in de buurt.