Sorteren

Reviews over Meisdorf

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Geert
    5-10-2017
    Dat het er sprookjes achtig is.Mooie omgeving. Goed hotel.Zeker om vaker na toe te gaan Wij waren er voor de tweede keer. Hebben weer genoten

Prachtige plek.

NannoSijtse
    21-9-2017
    Hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Er zijn 3 en 4 sterrenkamers (Het is wat je kiest). Wij kozen voor een 4 sterrenkamer in het Schlossgebouw. Grote kamer, 1e etage, met zicht op de binnentuin. Zitje. Koelkastje. Theezetmogelijkheid (Helaas was er geen koffie). Moderne badkamer. Eten in het andere gebouw was goed. Gezellig restaurant. Ontbijt: goed. Sauna. Voldoende parkeerplaatsen. Gewandeld naar de golfbaan en daar iets gedronken. Ook gewandeld naar Forsthaus (Ook daar zijn enige kamers (Voor de volgende keer)). Tips: Een bezoek aan Quedlinburg of aan de nieuwe 400 m. lange glazen Titanbrug bij de Rappbodetalsperre. P. was daar een probleem. Lange wachtrij voor de kassa.
Meisdorf scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews