Reviews over Meiringen

Degelijk hotel maar geen uitinker.

Ruben,
    4-2-2018

Ligging is geweldig. Locatie bied vele uitvalswegen naar andere plaatsen. Halfpension is goed, maar de keuze is beperkt. De bedden zijn zeer hard, maar dat komen wij vaker tegen in Duitsland en Zwitserland. De service is voor een 4 sterren hotel karrig. De kamers zijn basic maar zeer schoon.

Mooi hotel en medewerkers heel erg persoonsgericht

Meindert,
    12-8-2017

Het hotel was heel klantvriendelijk. Service was uitstekend. Fijne kamers. Wij waren er in juli samen maar bemerkten in de eetzaal dat er een hele goede harmonie was tussen ouderen, ouders met kinderen en personeel. Het is een heel kindvriendelijk hotel.

Enige nadeel was misschien de wel wat krappe parkeerplaatsen.

Mooie plek

Anja,
    9-8-2017

Echt een leuk hotel met lieve mensen.

We hadden een grote kamer, heerlijk! Met mooi uitzicht.

Wij vonden het eten heerlijk en de kinderen (7 en 12 jaar) ook. Alles was vers en je had keuze tussen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten.

Het drinken is idd niet goedkoop, maar dat geldt niet alleen voor dit hotel, maar voor alle horeca in een toeristische stad.

Mooie wandelroutes in de buurt. Wij hebben genoten!!

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

J. Oranje,
    29-7-2017

Hotel Sherlock Holmes is een kindvriendelijk en servicegericht hotel met een fijne keuken. Wij hebben eindeloos kunnen tafelen met onze vrienden, terwijl de kinderen spelletjes aan het spelen waren in de lounge. Onze kamer was fantastisch, modern, met o.a. ruime badkamer en fijne bedden. Ligging van het hotel is perfect, aan de rand van leuk bergdorp en praktisch naast de Bergbahn. Skigebied prima. Aanrader!

Fantastich

Isa,
    5-5-2017

Een heerlijk gerieflijk familiehotel met geweldig uitzicht op de bergen. Een aanrader!