Reviews over Meiringen

Degelijk hotel maar geen uitinker.

Ruben
    4-2-2018

Ligging is geweldig. Locatie bied vele uitvalswegen naar andere plaatsen. Halfpension is goed, maar de keuze is beperkt. De bedden zijn zeer hard, maar dat komen wij vaker tegen in Duitsland en Zwitserland. De service is voor een 4 sterren hotel karrig. De kamers zijn basic maar zeer schoon.

Mooi hotel en medewerkers heel erg persoonsgericht

Meindert
    12-8-2017

Het hotel was heel klantvriendelijk. Service was uitstekend. Fijne kamers. Wij waren er in juli samen maar bemerkten in de eetzaal dat er een hele goede harmonie was tussen ouderen, ouders met kinderen en personeel. Het is een heel kindvriendelijk hotel.

Enige nadeel was misschien de wel wat krappe parkeerplaatsen.

Mooie plek

Anja
    9-8-2017

Echt een leuk hotel met lieve mensen.

We hadden een grote kamer, heerlijk! Met mooi uitzicht.

Wij vonden het eten heerlijk en de kinderen (7 en 12 jaar) ook. Alles was vers en je had keuze tussen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten.

Het drinken is idd niet goedkoop, maar dat geldt niet alleen voor dit hotel, maar voor alle horeca in een toeristische stad.

Mooie wandelroutes in de buurt. Wij hebben genoten!!

Mooi stijlvol Hotel

Leanne
    17-3-2017

We kregen grotere kamers ,elk met n zithoek, erg fijn.

Ontbijt was prima, diner vonden wij te duur ,niet erg smakelijk en weinig keuze.Er zijn in de buurt genoeg restaurants .

Skibus vlakbij, maar ook de gondel naar t skigebied is gemakkelijk te voet te bereiken

Gastvrij hotel in mooi dorp skilift op loopafstand

Charlie
    23-1-2016

Het hotel heeft een bijzondere warme uitstraling, dat ook wordt benadrukt door het vriendelijke internationale personeel dat alle moeite neemt om het de gast naar de zin te maken en in ons bijzondere geval om te helpen bij repatriëring na een ski ongeluk(je). In het hotel wordt o.a. Duits, Frans, Nederlands en Engels gesproken. Prima ontbijt en avondmaaltijd. Mijn kamer was van alle gemakken voorzien; behoorlijk groot qua afmeting, zitje, hoge ramen en met een prachtig uitzicht. Het hotel bevindt zich midden in een Zwitsers panoramisch dorp met een breed scala aan winkeltjes en een treinstation. Prachtige tochten mogelijk in de directe omgeving. Een aanrader dit hotel.