Mediterraan

Hotels Turkse Rivièra

Aan de Turkse Rivièra zit je goed voor een zon, zee en strandvakantie. Ook in het voor- en naseizoen is het hier nog lekker warm. De hotels in de Turkse Riviera staan bekend om hun ongekende luxe en faciliteiten. Aan de hand de reviews op Zoover vertellen wij je graag meer over wat je kunt verwachten van de hotels aan de Turkse Rivièra.

Populaire hotels aan de Turkse Rivièra

Een van de bekendste badplaatsen aan de Turkse Rivièra is het stadje Side. Ben je op zoek naar een hotel in de Turkse Riviera waar je naast zonnen, ook graag wat van de Turkse cultuur en geschiedenis wilt proeven? Dan zit je hier goed. Familie van Ingen: ‘Heel mooi authentiek plaatsje met de prachtige overblijfselen van ruïnes. Echt heerlijk om doorheen te slenteren’. Daarnaast komt uit veel reviews de tip om een bezoek te brengen aan de tempel van Apollo. Nog op zoek naar een hotel aan de Turkse Rivièra vlakbij Side? Kies bijvoorbeeld voor Hotel Side Star Beach. Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum van Side.

Verblijf je liever aan de Turkse kust wat dichter in de buurt van Antalya? Dan kun je kiezen voor een hotel in de badplaats Lara. Hiervandaan is het een half uurtje rijden naar Antalya. Een populair hotel is Hotel Fame Residence Lara. Dit hotel ligt direct aan de winkelstraat van Lara waar je de leukste toeristische winkeltjes vindt. Daarnaast is het personeel hier volgens jullie vriendelijk en is er Nederlandse animatie.

Ga je echt voor een ultieme zon, zee en strandvakantie aan de Turkse Rivièra? Dan zit je goed in een hotel in Alanya. Gosta schrijft: ‘Vrij drukke stad met een mooi havengebied, veel winkeltjes en leuke koffiebars of restaurantjes.’ Voor een hotel in de Turkse Riviera waar je goed met kinderen terecht kunt, zit je in Alanya goed. Hier vind je zowel kindvriendelijke resorts met waterpark als luxe rustige resorts met wellness. Populair onder gezinnen met kinderen is het vijf sterren resort Hotel Club Paradiso met maar liefst 5 zwembaden.

Natuurliefhebbers zijn aan het juiste adres in Kemer, want volgens de reviews is de natuur hier prachtig en vind je er veel natuurgebieden. Een must see in Kemer zijn de watervallen van Goynuk. John was er en zegt: ‘Je weet niet waar je kijken moet, de ene waterval en stromingen is nog mooier dan de anderen, must is alles op video op te nemen op deze prachtige plek op je in te laten werken.’ Je mag hier zelfs gewoon een duik nemen! In Kemer kun je volgens jullie goed verblijven in Hotel Kemer Barut Collection.

Wil je je verblijf in een hotel aan de Turkse Rivièra uitbreiden met een bezoekje aan Griekenland? Dan is het een aanrader om te verblijven in Bodrum. Hiervandaan kun je namelijk een boottocht maken naar het Griekse eiland Kos. Zo combineer je twee vakantiebestemmingen in één. Hotel Voyage Bodrum op 10 minuten lopen van het centrum van Bodrum is een goede optie.

Zit jouw volgende vakantiebestemming ertussen of ben je toch op zoek naar iets anders? Kijk hier voor een volledig aanbod van hotels aan de Turkse Rivièra.

Bekijk alle accommodaties
    1.004
    1.231

1.330

hotels Mediterraan

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraan voor je op een rij gezet:

Kras

Reviews over accommodaties in Mediterraan

Top Hotel

H.D. de Graaf,
    24-4-2019

Dit hotel is in één woord "Top". De mens zijn vriendelijk, Men heeft aandacht voor je en als er wat is wordt het geregeld . Het eten zeer afwisselend en heerlijk. mooi compact hotel . Direct aan de boulevard en maar 20 minuten lopen naar Side Het is niet het nieuwste hotel maar voor mij wel het beste.

Gereisd alleenreizend in april 2019

Voor herhaling vatbaar

Fleur,
    24-4-2019

Gezellig, aardig personeel, gastvrij en super vakantie. Komen hier al 7 jaar en blijven komen

Gereisd met vrienden in april 2019

smulders,
    24-4-2019

Aanbevolen door familie. Ontzettend goed bevallen. Mooi zwembad, Hotel, kamers. En het eten heel erg gevarieerd en lekker. Aanrader voor Jong en oud. Ook animatie in de Avond is erg leuk.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Werther,
    24-4-2019

Al voor de zevende keer hier. Super gezellig en goed Hotel. Wederom voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in april 2019

Top hotel

Peter,
    24-4-2019

Gemoedelijke en Klantvriendelijk hotel. Ruim 20 jaar op vakantie naar Turkije. Veel hotels gezien. Eigenlijk zijn wij altijd tevreden. Zeker ook over fame residence. De mensen zijn erg gastvrij en er is een zeer grote variatie in eten. Kamers zijn gerenoveerd en netjes. Minpuntje: matige WiFi Verder alles top

Gereisd met partner in april 2019