hotels Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Een der beste hotels waar we reeds verbleven.

Etienne, 1-4-2018
    Weer een prachtige vakantie in Mayrhofen gehad ondermeer door de service en verblijf in Berghof

Fijn verblijf!

Ann, 26-3-2018

Gezellig goed te bereiken hotel met gratis parkeerplaats, op 5min loopafstand van gezellige centrum, gondel Ahorn of Penken. Wij waren met familie en degene met baby mochten na overleg met uiterst vriendelijke gastvrouw, indien mogelijk vervroegd inchecken. Kamers gezellig,schoon,ruim en veel kastruimte. Fijne badkamer echter op spitsuur met douchen soms lang wachten op warm water, iets eerder of later wel heerlijk warme douche. Sauna (tegen betaling €5) werd op verzoek aangezet, was klein maar fijn!!

Ontbijt zeer netjes en uitgebreid.

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad!!

Geweldig hotel op perfecte locatie

Jolanda, 12-3-2018

Super hotel in echte Oostenrijkse stijl. Uitgebreid ontbijtbuffet en diner keuze uit 3 menu's met e

Altijd een uit gebreid salade buffet en tapas hapjes. Toetjes buffet met zeer veel keus. 2x een thema buffet.

Alles was prima

verzorgd en het personeel heel vriendelijk. Ligging is geweldig tussen Ahorn en Penkenbahn in het centrum. Makkelijk gratis parkeren.

Gaan hier zeker terug.

Fantastisch hotel 'aanrader'👍

Nienhuis, 1-3-2018
    mooie kamer en badkamer, vriendelijk personeel, schoon En verzorgd. Een goed verzorgd ontbijt.👍

fenomenaal

Imke, 18-2-2018
    Denggerhof is het beste hotel ooit geloof me ik ben hier voor een deel thuis ik kwam hier vroeger al als kind en elk jaar op nieuw komen we terug om te gaan skiën het is het beste hotel van Oosterijk de mensen zijn superlief en ze hebben een leuke sauna en een zwembad een speelkamer voor kleine kindjes
Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 368 reviews