Sorteren

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Toch teleurstellend

Camiel
    5-8-2018

Hotel Manni, als je in Mayrhofen bekend bent is dit één van DE hotels/namen die kwaliteit en luxe uitstraalt. Ons verblijf met half pension geboekt, net als onze vrienden. We hadden er zin in. Hotelkamer (comfort studio) is prima, wat gedateerd, kabel tv werkt gebrekkig, lampje hier en daar werkt niet. Mag de pret niet drukken. Ontbijt zeer goed, compleet én lekker. Avondeten in vastgesteld menu en het moet je aanstaan. Eerste regel in alle boeken staat: “wij willen dat klanten helemaal tevreden zijn”.

Eerste avond echt hoofdgerechten waar wij alle 4 toevallig niet van houden. Keurig hebben ze voor de zeer gewenste schnitzels gezorgd. Top. 2de avond, daar ging het mis. Bij ontbijt keuze maken: orgaangerechten, nee dank je. Koolstrudel, kalfswangen of vis. Vast hoed, maar wij willen gewoon simpel de hoog pozzas van Manni. Of we op terras mogen eten: Nee, dat is alleen voor a la card. Pizza gevraagd: dan Betaal je maar etc. Erg jammer!

Ligging en service is geweldig.

Rianne van Lieshout
    23-6-2018

Gastvrijheid en vriendelijkheid is geweldig. Alleen een groot minpunt zijn de vele vliegen in het hotel, zeker in het restaurant is het echt smerig.

Zeker de moeite

Dieter
    8-6-2018

De positieve zaken, zijn dat je een binnenspeelruimte heb voor kleine kinderen. Bij het avondeten is er een aparte menukaart voor de kindjes waaruit zij kunnen kiezen. Het eten 's avonds is heel lekker en uitgebreid. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam

Minpunten zijn er niet echt te noemen.

Een der beste hotels waar we reeds verbleven.

Etienne
    1-4-2018

Weer een prachtige vakantie in Mayrhofen gehad ondermeer door de service en verblijf in Berghof

Fijn verblijf!

Ann
    26-3-2018

Gezellig goed te bereiken hotel met gratis parkeerplaats, op 5min loopafstand van gezellige centrum, gondel Ahorn of Penken. Wij waren met familie en degene met baby mochten na overleg met uiterst vriendelijke gastvrouw, indien mogelijk vervroegd inchecken. Kamers gezellig,schoon,ruim en veel kastruimte. Fijne badkamer echter op spitsuur met douchen soms lang wachten op warm water, iets eerder of later wel heerlijk warme douche. Sauna (tegen betaling €5) werd op verzoek aangezet, was klein maar fijn!!

Ontbijt zeer netjes en uitgebreid.

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad!!

Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 370 reviews