hotels Mayrhofen im Zillertal

geen tweede keer.

mien.,
    9-8-2018

personeel zeer vriendelijk.

koelkast op de kamer je kreeg wel een fles water met glaasjes.

In de zomer niet rustig een dam voor de deur, wat veel herrie geeft.

de kamer die wij geboekt hadden hebben we niet gekregen.

de 3e persoon sliep op een gewone zitbank,daardoor hadden we geen zitplek om lekker te zitten.

de kamer was wel heel groot met genoeg kastruimte dus ideal voor in de winter.

de badkamer was groot met douche en ligbad en 2 wastafels een aparte wc.

ze maken veel poeha over het ontbijt dat was normaal voor ons.

en het avondeten kon je kiezen uit drie menu's gewoon,pasta en vegatarisch met een saladebuffet,dat was goed.

op balkon stonden 2 strandstoelen niet aangepast voor meerdere personen.

in de winter wil je hier niet zitten want erlangs is bruck an stadl een kroeg waar je veel last van hebt.

en veel verkeer auto's en bussen wat naar de parkeerplaats gaat van de ahornbahn.

je zit wel dicht bij het centrum.

Ligging en service is geweldig.

Rianne van Lieshout,
    23-6-2018

Gastvrijheid en vriendelijkheid is geweldig. Alleen een groot minpunt zijn de vele vliegen in het hotel, zeker in het restaurant is het echt smerig.

Zeker de moeite

Dieter,
    8-6-2018

De positieve zaken, zijn dat je een binnenspeelruimte heb voor kleine kinderen. Bij het avondeten is er een aparte menukaart voor de kindjes waaruit zij kunnen kiezen. Het eten 's avonds is heel lekker en uitgebreid. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam

Minpunten zijn er niet echt te noemen.

Een der beste hotels waar we reeds verbleven.

Etienne,
    1-4-2018

Weer een prachtige vakantie in Mayrhofen gehad ondermeer door de service en verblijf in Berghof

Geweldig hotel op perfecte locatie

Jolanda,
    12-3-2018

Super hotel in echte Oostenrijkse stijl. Uitgebreid ontbijtbuffet en diner keuze uit 3 menu's met e

Altijd een uit gebreid salade buffet en tapas hapjes. Toetjes buffet met zeer veel keus. 2x een thema buffet.

Alles was prima

verzorgd en het personeel heel vriendelijk. Ligging is geweldig tussen Ahorn en Penkenbahn in het centrum. Makkelijk gratis parkeren.

Gaan hier zeker terug.