• Type accommodatie

hotels in Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

fenomenaal

Imke, 18-2-2018
    Denggerhof is het beste hotel ooit geloof me ik ben hier voor een deel thuis ik kwam hier vroeger al als kind en elk jaar op nieuw komen we terug om te gaan skiën het is het beste hotel van Oosterijk de mensen zijn superlief en ze hebben een leuke sauna en een zwembad een speelkamer voor kleine kindjes

Het was weer goed verzorgd

Pieter, 8-2-2018

Het hotel is erg mooi en goed onderhouden. Het eten is van een prima kwaliteit (keuze uit 3 hoofdmenu's). Het personeel is vriendelijk. De afstand tot de Penkenbahn is nog immer zo'n 7 minuten lopen en dus te overzien.

Bijzonder is de flexibiliteit van boeken (niet per se zaterdag tot zaterdag). De kamers op de 1e verdieping zijn rumoeriger dan op de tweede (we hadden over 2 etages 3 kamers). Bij het ontbijt was op een ochtend te weinig voorraad Semmeln; aangevuld met nog bevoren broodjes. Dat was wat jammer. De toegang van buitenaf naar de skiruimte is wat erg sluipdoor-kruipdoor met kans op beschadiging van de daar geparkeerde auto's. Maar al met al is deze tweede keer weer goed bevallen en ik sluit een volgende keer niet uit.

grandioos

A. Wisman, 5-2-2018
    De verzorging van de inwendige mens is uirmuntend

Goeie ligging, prima ontbijt, nette kamers

Vera, 5-1-2018
    Hotel heeft een super locatie! Je kan gemakkelijk lopend naar de gondel. Maar eventueel stopt er ook een bus om de hoek die je er heen brengt. Ontbijt is prima, verschillende broodjes en beleg keuze. Kamer was ruim genoeg plek voor je koffers. Nette badkamer en fohn aanwezig. Wij hadden balkon met zicht op de gondels. Wij hadden gebeld dat we niet zaterdag maar zondag aankwamen. Pasje lag netjes bij de receptie klaar en konden meteen naar binnen zonder dat er iemand aanwezig moest zijn. Top week gehad!

Twijfel

Karin de Kievit, 1-1-2018
    De locatie van het hotel is perfect! De ene skilift naast het hotel en de andere Ahorn op 4 minuten lopen. Ook de bushalte voor de Gletsjer is een paar minuten van het hotel. Het hotel bevindt zich midden in het centrum. Het personeel is over het algemeen heel behulpzaam vooral Lukas van het restaurant! Compliment! Het eten is ook prima. De Spa is ook ok! Je hebt 2 sauna’s: 1 voor naakt en 1 voor gezinnen (badkleding) Het bubbelbad is te koud, zelfde temperatuur als het zwembad en hiervoor is de temperatuur wel ok. Nu dan de echte minpunten: het hotel pretendeert een 4 sterren hotel te zijn maar de kamers zijn echt over de datum en moeten hoognodig gerenoveerd worden! Je hebt een dispenser voor de zeep maar geen shampoo, bodylotion enz. ook de bedden worden maar 1x per week verschoond of je moet het zelf bij de receptie aangeven. Normaal is 3 of 4 keer per week in een 4 sterren hotel! Ook de bar is aan renovatie toe!
Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,4 uit 10, op basis van 366 reviews