hotels in Mayen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Mayen

Reviews over Mayen

• 6Roger Kniebs18-04-2014

Tagesausflug Mayen & Umgebung

Netter ruhiger Ort. Vor allem die Genovaburg mit Schiefermuseum ist einen Besuch wert. Einen Besuch im nahegelegenen malerischen Monreal sollte man sich auf keinen Fall entgehen lassen.

• 7Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2014

• 8Mounty26-01-2014

Moeite waard

Mayen is een plaats in Rheinland-Pfalz met 19000 inwoners en een prachtige binnenstad met vele winkels en boetiekjes. Vergeet echter ook niet om cultuur te snuiven bij de Genovevaburcht met de stadsmuren, slot Burresheim, het oude raadhuis of de gedraaide toren van de St Clementskerk.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Remy19-08-2012

Leuke plaats met dito centrum

Mayen is een leuke plaats in de buurt van Koblenz en Cochem. Het centrum is levendig en er zijn veel winkels te vinden. Ook zijn er oude vakwerkhuizen en een slot anex museum te vinden. Parkeren ging makkelijk in een goedkope parkeergarage.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Ron02-08-2012

Woon er zelf

Woon er al een paar jaar en bevalt me prima Je moet dan wel wat van de omgeving en de cultuur zien

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Rinus28-04-2011

Monreal, schilderachtig kleinood

Zeven kilometer ten westen van Mayen ligt in het dal van het riviertje de Elz het schilderachtige stadje Monreal, het heeft vele prachtige vakwerkhuizen langs de keienstraatjes en het riviertje, het stadje word beheerst door een burchtruïne, het is er heerlijk rustig en nog niet ontdekt door het massatoerisme, het stadje is een echte aanrader.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2006

• 4ron16-09-2010

nou ik kom er niet meer

Nou ik niet. De binnenstad ziet er smerig uit en het is er hartstikke druk

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur