hotels in Maui

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Maui

Reviews over Maui

• 10Manon03-11-2018

Helemaal geweldig

Super mooi eiland . Wij verbleven in het kanaapali beach hotel wat een super hotel is. Ga snorkelen bij Kamaole Beach Park III Maui . Makkelijk parkeren en super veel schildpadden te zien tijdens het snorkelen. De excursie naar molokini is ook echt een aanrader, en vergeet niet de Road to Hana in 1 woord prachtig.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Shirley20-05-2018

Prachtige walvissen!

In Maart is het nog walvissen seizoen! Ik raad aan om aan de westkust een boot toer te boeken om te genieten van deze prachtige bultrug walvissen. Ze komen hier op doorreis om hun jongen goed te kunnen leren zwemmen om hun weg te vervolgen. Een once in a lifetime ervaring wordt het. No doubt about it!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Yolanda14-04-2018

Wij verbleven op Maui in een appartement van Dreamscape come true in Kihei. In een woord fantastisch. Fijn appartement, zwembad erbij, een BBQ in de gezamenlijke tuin. Van daaruit is het hele eiland goed bereikbaar. Ook het eiland is fantastisch. Een van de mooiste wegen ter wereld is de Road to Hana. Ook de zonsopkomst moet je gezien hebben vanaf de haleakala mountain. Je moet er vroeg voor opstaan maar dat is het dubbel en dwars waard. Verder is er nog zoveel te zien , zoals de banjantree in Lahaina, en te doen , zoals een luau bijwonen, dat ik iedereen kan aanraden het zelf te gaan ervaren. Ook de bewoners zijn zeer gastvrij, het native eten is gevarieerd en heerlijk.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Jan-Willem05-03-2014

Fantastisch eiland

Het is een eind vliegen vanuit Nederland, maar het is zeker de moeite waard. Zeker gezien wij in de periode eind februari waren en whales gespot hebben maakt het geweldig. Naast walvissen hebben we ook dolfijnen en schilpadden gezien.

De vulkaan is prachtig, zeker bezoeken.

De road to Hana is prachtig, zeker ook als je verder gaat. De meeste stoppen in Hana en gaan terug. Niet doen, want het stuk daarna is prachtig.

De stranden op Maui zijn prachtig.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9cisca de koning29-12-2012

Prachtig eiland

Dit eiland biedt voor jong en oud vele mogelijkheden. Je kunt duiken, surfen, tennissen, golf spelen of gewoon lekker op het strand liggen en zonnen. De heerlijke temperatuur in combinatie met het koele briesje wat er altijd is, maakt het een genot om daar te vertoeven. Je kunt het vulcanische gebergte beklimmen of met de mountainbike verkennen. Zie je dat niet zitten dan is een helicoptervlucht ook mogelijk. Het eiland is heel gevarieerd. De sfeer is er heel gemoedelijk.

Alleen gereisd in december 2012

• 10heer vandenfontyne02-10-2012

Maui en kauai prachtige eilanden van Hawai

prachtig eiland mooie stranden en omgeving, wandelen zwemmen duiken surfen vliegen....alles kan

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2012

• 5heer Plasmans16-06-2012

Mooie eiland, weinig te doen.

Weinig voor toeristen, wel mooi natuur. slechte wegen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Grażyna16-06-2012

opinia

Bardzo fajne miejsce, jedne z najlepszych wakacji jakie spędziłem z rodziną. Wszyscy byli bardzo zadowoleni

• 9Uitgaanslevenn

januari 2012

• 10robert klaasen19-03-2011

de mooiste plek op aarde

de anderen die dit hebben ingevuld zijn er of nooit geweest of hebben de hele vakantie liggen slapen.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 9Fred22-12-2008

Prachtige natuur

Prachtig en juist veelzijdig eiland. Big beach, Road to Hana met prachtige natuurgebieden, Iao Valley, Ananas palntage, tochtje met duikboot, bezoek krater van Haleakala en met fiets weer naar beneden, veel watervallen, stranden ideaal om te snorkelen, walvissen, dolfijnen, pijlstaartroggen, regenwouden met bamboe, etc. etc. wat ons betreft een aanrader

• 8Cultuur
    • 9Omgeving