Sorteren

Reviews over Mastichari

Mooi strandhotel met super tiener-activiteiten

Veerle
    10-8-2018

Mooi strandhotel met vele zwembaden en fijn zandstrand. Kamers standaard. Gevarieerde buffetten. Sportactiviteiten en animatie super. Speciale dank aan Antonina van de teen-animatie die met haar enthousiasme de jeugd een schitterende vakantie bezorgde van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Thanks!!!

Goed hotel en vriendelijk pers. en eten zeer goed.

NM
    24-7-2018

Wij vonden alles zeer goed en raden dit hotel aan. Wij hebben een goed verblijf gehad. Kos is ook leuk om te ontdekken door een auto te huren je bent zo het eiland rond.

Enige minpunten/ verbeterpunten van onze kant voor het hotel is: postmix drank vervangen door flesjes. En dat er rondom het zwembad ook wordt gespoten/ geschrobd aan het einde vd dag of vroeg in de ochtend naar mijn inziens is dit niet gebeurt tijdens het verblijf van ons (werd alleen geveegd). Zwembad zelf werd overigs welke elke dag gedaan! En helaas handdoek leggen, daar mag het hotel ook wat aan doen. Gewoon verwijderen als er niemand om half 10 op ligt, probleem opgelost......

Hygiene krijgt daardoor voor mij een 8, maar verder werden de kamers, restaurant en andere verblijven goed schoongehouden.

Subliem!

Jean-Pierre Geerts
    17-7-2018

Zijn voor de tweede maal naar Gaia Palace gegaan en wederom was alles perfect.

Hier staat gastgerichtheid en service hoog in het vaandel.

Hebben heerlijk genoten van de nieuwe suite die we hadden gekregen met aparte woonkamer en alles in hoogglans wit, werkelijk fantastisch.

Al het personeel is top maar wil toch een paar mensen apart bedanken:

GM Nitsa, restaurantmedewerker Nickolas en poolbar medewerkster Stefania.

Kijken er naar uit om in oktober weer terug te gaan.

Prijs kwaliteit in verhouding

Dhr de Haas
    9-7-2018

Als je van kinderen .polen en muggen houd is dit de ideale stek.

Het hotel ligt afgelegen.5km van het dorpje aan een goed stukje strand.

Auto huren is in kos stad veel goedkoper dan direct in het hotel.

In de avond weinig vertier voor volwassenen.

Prima vriendelijk personeel en een grote gekoelde kamer met balkon.

ik blijf komen

Bové Robert
    7-6-2018

Rustig gelegen hotel op wandelafstand van ongeveer 20 minuten naar Mastichari langs mooie duinenkust.

Laagbouw dus geen liften.Kamers wat verouderd maar door de band netjes onderhouden.Regelmatige verversing van lakens en handdoeken.Ik begrijp niet dat bepaalde mensen dat ontkennen.

Ligging schitterend met aan de ene kant de zee en aan de andere kant het hinterland met ongebreidelde wandelmogelijkheden.

Wie zijn gading niet vindt in de beide restaurants is zonder meer een kniesoor.Voor elk wat wils (zowel vlees als vis)en lekkere fruitdesserten alsmede taarten en koekjes.

Sommigen spreken van onvriendelijk personeel.Dat klopt geenszins.Ik heb steeds bereidwillige medewerking gekregen bij vragen of problemen;

Aan de overkant van de straat mogelijkheid tot fietsen verhuur en klein winkeltje.

Kortom:ik kom hier al jaren en dat zal zeker nog niet onmiddellijk stoppen.

Mastichari scoort een 7,5 uit 10, op basis van 178 reviews