Mastichari

Reviews over Mastichari

Super animatie, fijn hotel

Suus,
    2-12-2018

Samen met mijn moeder in mei dit hotel bezocht met een leuke last minute. De ontvangst was prima met een drankje. We kregen een kamer vlakbij alle faciliteiten waar wij erg blij mee waren. De kamer was netjes en werd goed schoongemaakt. De hotel animatie was super. Leuke aquagym met clubdance en iedere avond iets gezelligs. We hebben zelfs de Griekse avond nog meegemaakt. Helaas was er geen experience animatie van touroperator. Het eten was internationaal en niet mijn smaak ik hou meer van Grieks. Twee avonden ging het andere restaurant open, dit was erg lekker. De barman in de mainbar s`avonds (Savros?) was erg aardig. Keuze qua drinken prima, lekkere cocktails. De hotelshuttle naar Kos stad werkt perfect. De zee is wat lastig te bereiken vanaf het strand maar ik heb een keer heerlijk gezwommen. Kom ik terug? Misschien, als het tweede restaurant open is. Qua faciliteiten verder alles dik in orde en voor de lastminute prijs alles prima.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Een heerlijke rustige vakantiebestemming

Leen,
    1-12-2018

een wat oudere accommodatie in een vriendelijke klein vissersdorp. Weinig winkels maar met de bus ben je zo in Kosstad. Het dorp heeft een schitterend zandstrand met kleine restaurants en eetcafeetjes aan de boulevard. Daar is het 's avonds ook goed toeven. Het hotel zelf bestaat uit appartementblokken in een schitterend onderhouden tuin. Vriendelijke receptie, zeer goede keuken en schone kamers. Kortom een plaats om een heerlijke vakantie door te brengen.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel voor mensen die van rust houden.

Corry Bonnes,
    14-11-2018

Ik kijk altijd voordat we een reis boek naar reviews van zoover. Zo deze keer ook .Het hotel was super,maar de locatie was ver van de bewoonde wereld en er was ook geen busverbinding. We hadden natuurlijk de gok niet moeten nemen en de reviews van zoover serieus moeten nemen, want die hadden dit al kenbaar gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

goed hotel op een afgelegen en rustige locatie

Tanja,
    7-11-2018

pluspunten:

+ ontbijt en avondeten zijn zeer goed. Middageten in beachbar aan het strand is ook aan te raden. Snacks vonden we persoonlijk minder.

+ ruime kamer

+ vriendelijk personeel

+ proper onderhouden domein

Minpunten:

- gehorige kamers + badkamer geeft verouderd gevoel

- locatie is afgelegen, maar staat wel vermeld bij de uitleg van het hotel en zorgt ook voor rust

- druk aan het zwembad: handdoek leggen

- 's avonds druk aan de bar, niet makkelijk om een plaatsje te vinden

We hebben er een zeer fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Familie v Dijk,
    31-10-2018

Een super verblijf Prachtige zwem baden voor families en rust zoekers

Gereisd met vrienden in september 2018