Reviews over Mastichari

Goed hotel, minder met grote kinderen.

G. van der Weert, 16-5-2018

Goed hotel, eten was goed en veel variatie, personeel waren allemaal even aardig en behulpzaam, kamers en het park worden goed schoongemaakt.

Wifi alleen in de lobby wel gratis maar als er veel mensen zijn minder goed.

Drinken in het hotel heeft een bijsmaak doordat dat ze het water gebruiken uit de kraan.

Animatie van het hotel stelt niet zoveel voor.

Xperience van touroperator helemaal niet, als ze er al zijn dan is het niet wat ze je allemaal voorspiegelen op de website, viel heel erg zwaar tegen.

Klacht erover ingediend bij touroperator en compensatie hiervoor gekregen.

Volgend jaar hopelijk weer!

Cynthia, 16-5-2018

Met 3 volwassenen en 3 kinderen (leeftijd 6,9,5) het ontzettend naar ons zin gehad. Mooi hotel, strand dichtbij en hele leuke zwembaden. Vriendelijk personeel (op 1 chagrijnige man na 🤣) het eten is erg lekker en genoeg keus, vooral het ontbijt is erg lekker! De minidisco is ook erg leuk alleen jammer dat het sommige avonden bijna helemaal Duits was. Veel duiters en Nederlanders in het hotel. De mensen van het animatieteam zijn ontzettend leuk en we hebben flink om ze gelachen. Als je net als wij genoeg hebt aan alleen in het hotel zijn en niet persee naar een barretje oid hoeft dan is dit een superhotel.

Bedenk wel dat er in de directe omgeving niks te doen is. Op 10 minuten lopen heb je een winkel en je kan er geld pinnen. Je hebt wel een bushalte in de buurt. We hadden een hele mooie ruime familiekamer (nr 51) met uitzicht op het strand en de zee. Echt verder niks te klagen!

Aanrader

Robin, 17-4-2018
    Verwacht geen luxe. Maar vergeleken met heel veel andere 4 sterren hotels is het ook voordelig geprijsd. Dus onze verwachtingne waren niet verhoogd. Maar eenmaal daar waren we positief verrast

Redelijk goed hotel

Jdlf, 28-9-2017
    Redelijk goed hotel maar meer een 4 dan een 5 sterren. Eten is goed, volop keus, zowel ontbijt, lunch als diner en het hotel ziet er in eerste instantie op het oog netjes en verzorgd uit met vriendelijk personeel. Het hotel ligt wel erg afgelegen, een half uur rijden voor je in Kos stad bent. Jammer dat het hotel zelf geen pendelbusje heeft die om het uur rijdt of zo. Je bent echt afhankelijk van eigen vervoer wat wel overal te huur is. De schoonmaak van de kamers kan stukken beter, bij aankomst zaten er overal vieze vingers aan de deur van de badkamer en lag er een grote vlek achter de wastafel,ook het bad zag er niet echt uitnodigend uit 10 dagen later, toen we terug naar huis gingen lag en zat dit er allemaal nog. De animatie vond ik ronduit slecht..alles Duits georiënteerd en bijna alles bij het boven zwembad terwijl de meeste mensen beneden zitten. Al met al wel een fijne en leuke vakantie gehad maar meer door de dagen dat we weg geweest zijn.

Geweldig!

Sanne, 14-9-2017
    Ontvangst was super, kwamen pas om 12 uur 's nachts aan werden met een golfkarretje naar de kamer gebracht waar op de kamer bord met sandwiches en cake en drinken klaar stond. Eten is super lekker en elke avond iets anders. Personeel achter de bar en receptie was heel aardig en leuk.
Mastichari scoort een 7,5 uit 10, op basis van 178 reviews