Sorteren

Reviews over Mastichari

Week Kos

Jane
    10-10-2018

Een geweldig uitgebreide accommodatie! Veel mogelijkheden qua ontspanning en inspanning. De kamers op het einde van het resort aan de tuin bij de zee liggen heel mooi en rustig. Het eten is goed en voor ieder wat wils.

Qua ligging op het eiland vind ik dat mensen moeten weten dat vanuit deze accommodatie het niet verantwoord is een fiets op scooter te huren. De wegen zijn te slecht en de verlichting in de avond ook. Dit is rondom Kos stad wel te doen.

Een auto huren om het eiland te zien is wel de moeite waard.

Verder is het personeel super vriendelijk, aardig en behulpzaam.

Niets is te veel gevraagd.

Voor ons was een week prima en voldoende.

Top verblijf!

Kevin
    16-9-2018

Geen min punten, heerlijk verblijf. Deluxe kamer is een aanrader on te nemen.

Fantasische

Dana
    31-8-2018

Het park is erg rustig geleden, direct aan het strand en 20 minuten lopen naar het stadje Mastichari, dit stadje is erg klein en niet zo veel te beleven. Wel kan je de bus nemen om leuke activiteiten te doen, zoals waterpark Lido, zonsondergang in Zia en Kos stad bezoeken.

Het ontbijt was erg goed, de lunch en diner wat minder. Je kan gratis in het thema restaurant eten (zou elke avond zelfs kunnen), dit is wel heel goed! Je kan van 10u-23u gebruik maken van all inclusive, hieronder vallen schepijsjes, veel cocktails en hotdogs ect, dit was erg goed. Ik miste alleen fruit hierbij, dit was namelijk in het restaurant ook niet zo goed.

De kamer was groot, alleen de badkamer was erg klein en niet erg schoon. Ook had ik het idee dat niet elke dag de handdoeken werden verschoond, terwijl dit wel de bedoeling was. De vernieuwde huisjes zijn er overigens wel heel goed uit, niks op aan te merken!

Xperience van reisorganisatie was erg leuk!

Mooi strandhotel met super tiener-activiteiten

Veerle
    10-8-2018

Mooi strandhotel met vele zwembaden en fijn zandstrand. Kamers standaard. Gevarieerde buffetten. Sportactiviteiten en animatie super. Speciale dank aan Antonina van de teen-animatie die met haar enthousiasme de jeugd een schitterende vakantie bezorgde van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Thanks!!!

Guest Relation Manager, General Manager, 5-10-2018

Dear Mrs. Veerle,

Thank you so much for choosing to spend your holidays with us and for recommending our hotel after your stay!

We appreciate your kind words about the room, service, food and our sport facilities and we are so glad to read that you loved everything!

Of course we will share your feedback with Antonina.

It will be a real pleasure to welcome you again and share even more Magic Moments with you!

Sunny greetings from Kos!

TUI MAGIIC LIFE Marmari Palace Team

Goed hotel en vriendelijk pers. en eten zeer goed.

NM
    24-7-2018

Wij vonden alles zeer goed en raden dit hotel aan. Wij hebben een goed verblijf gehad. Kos is ook leuk om te ontdekken door een auto te huren je bent zo het eiland rond.

Enige minpunten/ verbeterpunten van onze kant voor het hotel is: postmix drank vervangen door flesjes. En dat er rondom het zwembad ook wordt gespoten/ geschrobd aan het einde vd dag of vroeg in de ochtend naar mijn inziens is dit niet gebeurt tijdens het verblijf van ons (werd alleen geveegd). Zwembad zelf werd overigs welke elke dag gedaan! En helaas handdoek leggen, daar mag het hotel ook wat aan doen. Gewoon verwijderen als er niemand om half 10 op ligt, probleem opgelost......

Hygiene krijgt daardoor voor mij een 8, maar verder werden de kamers, restaurant en andere verblijven goed schoongehouden.