Hotels Maspalomas

Het zonnige Maspalomas is de ideale vakantiebestemming voor alle leeftijden. Natuur, azuurblauwe zeeën, heerlijke zandstranden en gezellige steden wisselen elkaar hier af. Terwijl de jongeren tot in de late uurtjes los gaan op de gezellige muziek, maak jij de mooiste wandelingen. Bezoek bijvoorbeeld het duingebied Dunas de Maspalomas en struin urenlang langs de zee. Of ontdek de prachtige natuur per kameel. Reviewer Ludo is in ieder geval enthousiast: ‘Maspalomas is een gezellig kuststadje met veel hotels in meerdere prijsklassen. Er is een groot strand, mooie wandelpromenade met veel restaurants, bars en winkels. Maspalomas is een goede uitvalsbasis om met een huurauto het hele eiland te bezoeken, zoals wij gedaan hebben.’ Ben jij net als Ludo ook zo enthousiast over een vakantie op het zonnige Tenerife? Lees dan mee en ontdek de populairste hotels in Maspalomas.

Populairste hotels in Maspalomas

Volgens jullie is Hotel H10 Playa Meloneras Palace het populairste hotel in Maspalomas. Hoe dat komt? Volgens vakantiegangers die een review achterlieten heeft het hotel dit vooral te danken aan het servicegerichte personeel. Zo schrijft reviewer Dirk dat ze binnen no time door hebben hoe jij je koffie het liefste drinkt. Aan het zwembad hoef je je bedje dus niet meer af te komen en laat je je verwennen door het vriendelijke personeel. Toch liever actief bezig? Sla dan een balletje op de nabijgelegen golfbaan.

Op zoek naar een hotel met extra veel luxe? Dan zit je bij Hotel Lopesan Costa Meloneras helemaal goed. Laat je bedienen door het vriendelijke personeel en plof neer bij het verkoelende zwembad. Volgens reviewer Merel heeft het hotel de ideale ligging voor een zon, zee en strandvakantie: ‘Een super fijne en relaxte week gehad in het hotel, prachtig hotel met een mooi uitzicht op zee. Zowel voor jong en oud een aanrader! Locatie is perfect, het hotel ligt midden op de boulevard van Meloneras en op een paar meter loopafstand, loop je langs erg leuke winkeltjes en restaurantjes.’

Nog een Lopesan hotel in Maspalomas vind je in Hotel Lopesan Baobab Resort. Hier geniet je van de tropische tuinen en Afrikaanse stijl. Volgens jullie is dit hotel prachtig. Reviewer Marlou schrijft zelfs dat de hele bus stil was bij aankomst bij het mooie hotel. Vervelen is hier niet mogelijk. Doe overdag mee met de sportactiviteiten of geniet ‘s avonds met een heerlijke cocktail van de leukste shows.

Heb jij je keuze uit alle hotels in Maspalomas nog niet kunnen maken? Wij snappen dat dit niet binnen no time kan. Lees hier dus nog even verder over het prachtige aanbod in Maspalomas en wie weet zit jij over een paar weken in het vliegtuig naar Gran Canaria.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Gran Canaria

Bekijk alle plaatsen

hotels Maspalomas

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas voor je op een rij gezet:

Kras
Kras