Marsa Alam

Reviews over Marsa Alam

Uitmuntend

Wiim Groothoff,
    23-4-2019

Fantastisch resort met uiterst vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk hotel waar het goed vertoeven is!

Henk Otto,
    23-4-2019

Geweldig, super top hotel, geweldig goed personeel die altijd voor je klaar staan. Hier wordt je echt als een gast behandeld. Van de eerste tot de laatste dag. Echte luxe, zeer ruime keuze in buffet, restaurants en drankgelegenheden in het hotel. Super All-in hotel. Er ontbreekt je niets voor een heerlijke vakantie. Zeer mooi en proper hotel. We komen hier meerdere keren per jaar en gaat ons niet vervelen.. Je kunt lekker langs het strand lopen of even over de lange pier richting het rif wandelen met aan beide zijden een schitterend stukje natuur. Ook het rif zelf is echt mooi en verbaas me telkens weer over de schoonheid ervan. Mooie zwembaden van koud tot verwarmde baden met een afgezet gedeelte met glijbanen. Ook de kamers zijn ruim en schoon en voorzien van een gratis kluis en gevulde koelkast. Nogmaals dank aan alle obers en medewerkers van het hotel. Jullie waren super en hebben ons wederom een geweldige vakantie bezorgd.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Thuiskomen

Hero,
    22-4-2019

Het is anderhalf tot 2 uur vanaf het vliegveld, maar het is het absoluut waard. Hotel ligt lekker afgelegen. Super mooi huisrif. Je hoeft voor de onderwaterwereld niet van je hotel vandaan. Wel is dolphinhouse een aanrader. Personeel is altijd vriendelijk, niets is ze teveel. Voor de vierde keer geweest, en de volgende staat al weer op de planning.

Gereisd met partner in april 2019

perfect resort met veel mogelijkheden en goed eten

Koen Van Belleghem,
    22-4-2019

perfect hotel om met het gezin te vertoeven. slechts een kleine 20 minuten gelegen van de luchthaven. voor elk wat wils. zwembad met glijbanen, verwarmd peuterbad, 2 grote verwarmde zwembaden met bar erin, 2 grote niet verwarmde zwembaden, gelegen aan de zee, een eigen pier die je toegang geeft tot eigen koraal riff, mogelijkheden om te kitesurfen, duiken, keuze te over in het restaurant (zowel ontbijt, lunch of diner). a la carte restaurant, beach-restaurant (waar overdag snacks gereserveerd worden), super gemotiveerd vriendelijk personeel, die allemaal goed Engels proberen te praten en verstaan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Hier vindt je nou het ultieme vakantie gevoel

Jan van de stouwe,
    22-4-2019

Het is een geweldig Hotel, met vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel die er alles aan doen om het gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Niets is hen te veel. Het eten is prima en zeer gevarieerd met elke dag tijdens het diner een landthema. Het animatieteam doet er werkelijk alle aan om te gasten te vermaken. Je wordt door het team diverse malen per dag uitgenodigd om deel te nemen aan een sport- of ontspannings activiteit. Wij hebben dan ook een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Fouad Gamal General Manager, General Manager, 23-4-2019

Dear Jan,

Thank you for your motivating and encouraging words. The Three Corners Hotels & Resorts always try to give the highest effort to guarantee the Belgian Hospitality at the Red Sea, so we are very glad to read you enjoyed your stay with us We are more than glad to read that you will come back. The repeating guest are one of the biggest compliments for us.

With Best regards Fouad Gamal General Manger