Marrakech

Reviews over Marrakech

Prima

Adelya,
    16-2-2019

Prima hotel. Vriendelijk ontvangen. Ontbijt is uitgebreid!

Gereisd met vrienden in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een aanrader!

Charlotte,
    28-1-2019

Heerlijk 5 dagen genoten. Prima weer en veel gezien. Aardige mensen werkzaam in het restaurant

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aan te bevelen maar nog even wachten.

Luc en Agnes,
    26-1-2019

De infrastructuur dateert van de jaren '70 en is afgeleefd alhoewel het netjes wordt onderhouden. De binnenverlichting ( kamer, restaurant en bar ) zijn ondermaats: te donker. Er is ook een gemis aan dagelijks onderhoudscontrole, buiten de ochtendronde, in de gebouwen. Personeel is supervriendelijk en meestal engelskundig. Alhoewel het half januari was, was er 6 man actief animatieteam. Het eten was lekker zonder meer. Het publiek bestond vooral uit Engelsen, Belgen en Fransen.

In januari is de temperatuur buiten ( aangenaam ) tussen 11u en 16u ( i.e. 18° ) en dan zijn de strandstoelen aan de zonnekant van het zwembad bezet. Er is een SPA maar daar is het personeel niet echt gemotiveerd om voluit te gaan.

Samengevat: na een upgrade van de infrastructuur zou ik niet aarzelen om terug te komen maar nu nog effe niet.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Dit hotel blijft top ! Telkens weer !

Veerle Brebels,
    26-1-2019

Voor de zoveelste keer in dit hotel en ze blijven gewoon fantastisch. Samen met mijn man en dochter hebben we hier weeral de kerst- en nieuwjaarsdagen doorgebracht. Alles was af. En ondanks dat de vermoeidheid op de gezichten zichtbaar was blijven ze er voor gaan om je als klant ‘thuis’ te voelen. Elk detail wordt verzorgd...heerlijk eten...prachtige omkleding. September is weeral geboekt !!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Na 4maal nog even Uitmuntend!

Anke Eben,
    26-1-2019

Eind december verbleef ik samen met mijn ouders voor de vierde maal in dit fantastische hotel. Het eten is zeer gevarieerd, van topkwaliteit en erg lekker. Er is de mogelijkheid om een gratis shuttebus te nemen naar het centrum van Marrakech. Hiernaast is er ook een zwembad met animatie en muziek, een zenzwembad en een kinderzwembad. Er vinden zich tal van activiteiten plaats doorheen de dag waar men vrijblijvend aan kan deelnemen. Kortom er is voor ieder wat wils. Het voltallige personeel doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, niets is hen te veel gevraagd. Voor mij krijgt Club Palmarei Marrakech dan ook een dikke 10, omdat het gewoonweg niet meer beter kan!

Gereisd met vrienden in december 2018