Sorteren

hotels Marne la Vallee (bij Disneyland)

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Elk jaar weer

Yvette
    25-8-2018

Het eten is er goed. Meer dan voldoende keus.

Bedden zijn ook goed, leuk aangekleed hotel.

Service en personeel erg vriendelijk.

Zijn meerdere jaren achter elkaar gegaan en keer op keer genieten.

Pendelbus naar de parken prima geregeld.

Leuk hotel, goed gelegen (jammer van ontbijt)

Fam De Turck
    12-8-2018

We hadden in het algemeen een fijn verblijf in hotel Cheyenne.

Leuke sfeer, goed ontbijt en avondbuffet (al kon het bestek en servies wel wat properder zijn), vriendelijk personeel,... De bedden zijn ietwat aan de kleine kant (eerder formaat twijfelaar dan tweepersoonsbed).

Wat een grote domper was: door renovatie in het restaurant gaven ze ons vouchers om in de studios te ontbijten om 8u45.

Zo konden we NOOIT genieten van de magische uren (vroeger in het park)...hét voordeel van in een Disneypark te verblijven. Bovendien was het er niet gezellig.

Een deel van het hotel mocht dan wel ontbijten in het restaurant van het hotel.

Bij vraag dat wij dit dan ook mochten was het antwoord: enkel personen met een handicap en groepen mogen hier komen eten. (absoluut niet waar, er zaten allemaal gezinnen en geen groepen.) Hebben dan toch kunnen verkrijgen om 2 van de 4 keer toch in het hotel te mogen eten (maar ook weer tussen 9 & 10u zodat we opnieuw niet van de magische uren konden genieten).

Bij vraag om ons het bedrag van ontbijt terug te geven, was het antwoord ook gewoon 'nee'.

We hebben dit verder niet aan ons hart laten komen & genoten toch van ons verblijf en de parken.

Prima hotel bedden een ramp

Sanne
    26-7-2018

Hotel erg mooi en lekker dicht bij het park. Hotel kamer was opzich best prima alleen maken ze volgens mij alleen de bedden op met de schoonmaak want de badkamer was erg vies. Ook was het 2 persoons bed een ramp. Het matras ligt op een grote houten plank. Heb gewoon niet kunnen slapen van de rug pijn en elke dag paracetamol moeten slikken om de dag door te komen. Maar voor de rest prima hotel en het personeel erg vriendelijk.

Wendy tempelman
    5-6-2018

Een hele mooie kamer, lekker ruim. Ook heb je weinig last van naasten geluiden buiten de kamer. Ook het ontbijt is goed voor elkaar en wordt op tijd aangevuld. Het personeel is ook echt vriendelijk en correct!

Groot en fraai hotel aan het meer.

Arno
    7-5-2018

Mooi en (zeer) groot hotel aan Disney Lake gelegen. Op 15 minuten lopen van het Park en Studio's via het meer en winkelstraat. Aanrader. Schoon en goede ontvangst met parkeergelegenheid voor de deur. Ontbijt bij geboekt met een enorme keuze aan maaltijden. Top! Iedere ochtend was er een Disney figuur in het hotel om te ontmoeten. Leuk voor de kinderen. Ook is er een binnen en buiten zwembad. Kamer prijzig, niet al te groot, wel alles aanwezig. We hadden er een balkon bij met uitzicht over het meer. Al met al genoten van dit verblijf. Het 'Disney gevoel' optimaal kunnen ervaren.