Marne la Vallee (bij Disneyland)

We hebben een aantal aanbieders voor Marne la Vallee (bij Disneyland) voor je op een rij gezet:

hotels Marne la Vallee (bij Disneyland)

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Ultiem Disney gevoel.

Iwan,
    4-3-2019

Dit is verreweg het duurste hotel van Disneyland, maar de locatie is werkelijk fantastisch: je neem de lift omlaag en staat direct bij de ingang. Kamers zijn prachtig, ontbijt en diner zijn uit de kunst. In- en uitchecken verliep soepel en de kamer was in de ochtend al beschikbaar. Personeel hartelijk en geheel in de stijl van Disney. En de Characters die je overal tegenkomt zijn het einde voor de kids. Ik vrees dat we na dit bezoek verpest zijn en een volgende keer weer in dit hotel zullen slapen. Dan sparen we wel iets langer door, want ja: de prijs liegt er niet om.

Jammer dat de gewone kamers sinds dit jaar geen extra fastpass meer krijgen, en dat de knuffel voor de kids ook niet meer inbegrepen is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Mooi hotel met romantische uitstraling

Annette,
    7-1-2019

Dit hotel heeft echt n grootse uitstraling. Sjiek en romantisch. Grote hal waar men je goed helpt.

Wel lange gangen en zoeken naar de kamers.

Kamers zijn prima en mooi afgewerkt. Badkamer wat minder maar wel goed schoon.

Nadeel erg hard matras. Vermindert slaapcomfort maar wel goed schoon alles.

Iets meer Disneydetails en bv waterkoker zou fijn zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Vreselijke bedden

Ilona de Bruijn,
    4-1-2019

Prachtig hotel, het eten is heerlijk, heel erg vriendelijk personeel in de restaurants, maar echt vreselijke bedden! Drie nachten heel slecht geslapen. Verhouding prijs kwaliteit klopt niet. Kamers zijn heel klein voor een gezin en echt verouderd.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Aanrader

kim kuipers,
    14-12-2018

We zijn net terug hadden de compass club geboekt,incl ontbijt en diner.En andere leuke extra's horen er bij .Maar de kamers zijn gewoon hetzelfde als de kamers op de eerste 6 verdiepingen alleen een ander behangetje .Ze doen het overkomen alaof de bovenste 2 etages " exclusief" zijn .Maar onze kamer had gewoon uitzicht op de laden en lossen uitgang ,van het hotel en wij lagen snachts wakker van de logistieke werkzaamheden. Niks exclusiefs aan ..De bedden zijn kei en keihard je kan net zo goed op de grond gaan liggen,en het zijn geen 2pers bedden maar twijfelaars.Als je met 4 volwassenen komt in zo'n kamer heb je een probleem..Verder doet het personeel er alles aan om het verblijf aangenaam te maken, zwembad is netjes en schoon .Ontbijt en snacks goed verzorgd.Het hotel ligt op loopafstand van het park dit is ook erg fijn.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Net hotel met fantastische ligging

Erik,
    13-12-2018

Een groot 3* hotel, voorzien van alle gemakken in de stijl van de Amerikaanse Nationale Parken.

Voordelen:

- Ruime kamers;

- Twee restaurants;

- Bar (open tot laat);

- Extra Magische Uren;

- Ontbijt met Disney Figuren;

- Eigen winkeltje met souvenirs, snacks en drinken;

- Ligging aan het meer, vlakbij Disney Village en de Parken;

- Groene omgeving;

- Shopping Service (zodat je niet de hele dag met je aankopen in het park loopt);

- Grote 24uurs receptie;

- Zwembad en Wellness;

- Beveiliging aanwezig;

- Shuttlebus naar Parken en vliegveld.

Nadelen:

- Verouderd hotel.

Tips & Tricks:

- Koffie en thee is gratis bij de automaten bij de ijsblokjesmachines op elke verdieping (max. 4pp/ pd);

- Flesjes drinken in winkeltje en automaten in gang te koop, ijsklontjes uit de machine erbij: perfect voor de kamer;

- Gebruik de Shopping Service in het park: je aankopen kun je om 20u ophalen in het hotel.

Gereisd met partner in december 2018