Sorteren

hotels Marne la Vallee (bij Disneyland)

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Geweldig leuk!

Rebekka
    11-11-2018

Het is een leuk hotel voor de nachten. Voor overdag is het wat klein maar het voldoet zeker! Wij vonden het Cars thema erg leuk.

De afstand van de ingang van het park is wat ver weg maar als je kinderen goed kunnen lopen, is dat geen probleem.

Wij zijn elke dag gaan lopen i.p.v. met de bus in de file ivm werkzaamheden rondom de wegen bij Disney. Lopen naar de ingang duurde zo’n 20 minuten.

Goeie schoenen is een must en genoeg eten en drinken mag je gewoon meenemen naar binnen. De maaltijden kan je gewoon op het park aanschaffen. Reserveren was bij ons niet nodig en waren in het hoogseizoen. Prijzen vielen mee.

Park was erg leuk! Sommige attracties meer dan een half uur wachten maar over het algemeen minder dan een half uur wachttijd. De app downloaden is wel handig.

Goed hotel

Wes
    10-11-2018

3 nachten hier geslapen.

- 5minuten lopen van disney village en 10min van de parken.

- vriendelijke en behulpzame werknemers.

- kamers waren wat verouderd maar netjes maar 1 stopcontact en de ander in de badkamer.

- zwembad was dicht voor onderhoud dit wisten we van tevoren.

- tja je weet dat je in een disneyhotel zit maar voor een biertje en een cola van 0.25l 10.50 euro aftikken is gewoon teveel.

- ontbijt was goed en gevarieerd ,avond eten valt een beetje tegen en je zit dan boven opelkaar gespropt als je avondeten bij je overnachting heb raad ik annetes dinner in het disney villages aan dit was zeer goed.

- hebben geen kinderen maar elke ochtend was er een disney figuur in het hotel voor een foto.

- op een paar haren in de badkuip na netjes.

Geweldig, alleen slechte bedden

SH
    10-10-2018

Mooi hotel, kamer ook helemaal in thema gemaakt. Gigantische rij voor het inchecken, maar de kamer was wel 2 uren eerder klaar dan aangegeven!

Het enige minpunt wat ik kan geven is dat het bed geen 2persoonsbed, maar een twijfelaar is, die op een houten plank is gelegd, dus niet heel comfortabel.

Tv gepersonaliseerd bij binnenkomst met je naam, leuk detail. Een lekker bankje/extra

Soort bed, waar je relaxt op kon zitten

Overal beveiliging, in het hotel, bij de slagboom, shuttle bus wordt gecontroleerd als je eruit gaat, poortjes voor de ingang van het park.

'S ochtends goofy in het hotel, giftshop erbij en ruime parkeergelegenheid.

Wij vinden het jammer dat we maar 1 nacht gingen en willen nog eens weer terugkomen.

Elk jaar weer

Yvette
    25-8-2018

Het eten is er goed. Meer dan voldoende keus.

Bedden zijn ook goed, leuk aangekleed hotel.

Service en personeel erg vriendelijk.

Zijn meerdere jaren achter elkaar gegaan en keer op keer genieten.

Pendelbus naar de parken prima geregeld.

Leuk hotel, goed gelegen (jammer van ontbijt)

Fam De Turck
    12-8-2018

We hadden in het algemeen een fijn verblijf in hotel Cheyenne.

Leuke sfeer, goed ontbijt en avondbuffet (al kon het bestek en servies wel wat properder zijn), vriendelijk personeel,... De bedden zijn ietwat aan de kleine kant (eerder formaat twijfelaar dan tweepersoonsbed).

Wat een grote domper was: door renovatie in het restaurant gaven ze ons vouchers om in de studios te ontbijten om 8u45.

Zo konden we NOOIT genieten van de magische uren (vroeger in het park)...hét voordeel van in een Disneypark te verblijven. Bovendien was het er niet gezellig.

Een deel van het hotel mocht dan wel ontbijten in het restaurant van het hotel.

Bij vraag dat wij dit dan ook mochten was het antwoord: enkel personen met een handicap en groepen mogen hier komen eten. (absoluut niet waar, er zaten allemaal gezinnen en geen groepen.) Hebben dan toch kunnen verkrijgen om 2 van de 4 keer toch in het hotel te mogen eten (maar ook weer tussen 9 & 10u zodat we opnieuw niet van de magische uren konden genieten).

Bij vraag om ons het bedrag van ontbijt terug te geven, was het antwoord ook gewoon 'nee'.

We hebben dit verder niet aan ons hart laten komen & genoten toch van ons verblijf en de parken.