Sorteren

hotels Marmaris

Reviews over Marmaris

Ga zeker nog een keer terug,,

Franciscus Bernardus Jager
    14-10-2018

Een gezellig hotel ,,al het personeel even vriendelijke,,,,

Fijne kamers,

Mariska
    14-10-2018

Prima hotel, elke dag schone handdoeken en een schone kamer.

Vriendelijk personeel, direct aan het strand

En het eten was ook goed.

Mensen die zeuren over het eten !!! ik heb deze keuzes niet elke dag thuis.

Animatie in de avond is niet bijzonder maar je zit zo in het centrum met de bus.

Personeel werkt keihard om het naar je zin te maken.

Je kan hier met een gerust hart naar toe gaan. Fijne vakantie allemaal !!!!!

Toppertje

Travelcompanie
    13-10-2018

Goed hotel eten altijd goed afwisselend probeer ook de extra restaurants reserveer gratis bij Gast service kamer prima goede schoonmaak.Bediening was erg behulpzaam met name yunus vriendelijk hulpbereid.zwembad ook zeer goed.rondom hotel veel te doen ,ga ook eens naar ismiler leuke plek lekker op terras bij savas.Maak trips bij lokaal bureau hij regeld alles tegen goede prijs.

Dus wij komen zeer zeker retour voor een top vakantie.

Anja en Tonjes Zuidema
    13-10-2018

Geweldig hotel zeer vriendelijke mensen en personeel. Alleen de muziek mag savonds wel zachter en de bingo savonds hoeft ook niet elke avond Heel fijn gehad gaan zeker nog eens terug

Relaxte vakantie

Like
    11-10-2018

Leuk klein hotel. Heel schoon, prima eten en over het algemeen zeer vriendelijk personeel. De gasten komen uit Nederland, Engeland en het Oostblok. Het was nog prachtig weer, dus het hele hotelleven speelde zich buiten af. Het enige minpuntje dat ik kan vinden, is de beperkte kastruimte.