hotels Marmaris

Reviews over Marmaris

Het was een héérlijke vakantie

Ger Claassen,
    1-12-2018

Hotel in Marmaris, flink Hotel met fijne massage mogelijkheid - wij hebben ervan genoten! Zwembad pico bello en als je all in hebt - je reinste verwennerij!

De keuken was fantastisch - heerlijk gegeten! Auto gehuurd voor een week en ook écht van de omgeving genoten - oude opgravingen bezichtigd - mooie rondvaart gemaakt o.a naar het schildpaddenstrand!

Geweldig

Helga Van den Dungen,

Hallo,

Wat hebben wij daar genoten van een schitterend hotel pal aan de zee, met een heerlijke steiger waar je heerlijk van de zon kont genieten, de kamer van ons was een sprookje, het eten kon wat meer variatie hebben en sfeervoller maar was te klein terwijl ze op de eerste verdieping ook nog een restaurant hebben die ze gesloten hadden voor omdat gasten het te druk/herrie vonden! Maar super fijne boulevard waar je savonds heerlijk kont wandelen, zeker toch wel aanrader!

Hier zou ik zo weer naar toe gaan

H,

Hotel is goed was er ook in 2016

Goed en lekker eten voor elk wat wils

Ontzettend heerlijke vakantie

Heidi Klein,
    23-11-2018

Fantastisch hotel, lekker eten, mooie schone kamers, leuke animatie. Een mooi land, vriendelijk personeel, komen graag terug.

Droomvakantie

Kas de munnik,
    20-11-2018

Super hotel!

Vriendelijke mensen, zowel de hotelmedewerkers als de mensen op het hotel. Het hotel heeft een goed ligging je bent binnen 10 minuten voor omgerekend 1 euro in de binnenstad van marmaris. Ook ligt het hotel aan een mooi zand strand met een geweldige pier om op te zonnen. All inclusive is super geregeld. Alle drankjes zijn inbegrepen en vaak hoef je je drankje niet eens zelf te halen. Het eten van het hotel is goed eten, elke minuut van de dag is er de mogelijkheid om iets te eten! Bij het avond eten is alleen minder keuze dan in vorige hotels waar ik heb verbleven. Dit is logisch doordat dit hotel een stukje kleiner is, wat het overigens wel geselliger maakt!