Sorteren

Reviews over Marina di Massa

fantastisch om weer in toscane te zin

Joke
    3-10-2017
    eigen parkeerplaats, op loopafstand van het strand, diner kan in het hotel maar er zijn ook genoeg mogelijkheden om in de buurt van het hotel en strand te eten

Gastvrije ontvangst in hotel Gabrini

Jaap
    20-6-2015

Het hotel is gelegen op circa 300 meter van de boulevard, in een woonomgeving. Het hotel heeft een grote tuin met zonnestoelen en aan de rand van het hotelterrein een serie parkeerplaatsen. Bijna alle kamers hebben een balkon. De kamers zijn sober, maar voldoende ingericht en voorzien van airco. Het WiFi-signaal is niet overal even sterk te ontvangen.

Het hotel wordt gebruikt door groepen, waarvoor een deel van het restaurant is gereserveerd. Het ontbijt is goed voorzien, met diverse broodsoorten en beleg, koffieautomaat en andere drankjes. Er zijn rondom het hotel zelf voldoende restaurants, eethuisjes en ijssalons te vinden.

De receptie is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. De zee is in de buurt, met op regelmatige afstanden “vrije stranden”. Maar beter kun je een set met twee strandstoelen en parasol voor een gering bedrag (€ 10 - € 15) per dag huren.

Marina di Massa scoort een 7,2 uit 10, op basis van 27 reviews