Reviews over Marina di Massa

fantastisch om weer in toscane te zin

Joke,
    3-10-2017

eigen parkeerplaats, op loopafstand van het strand, diner kan in het hotel maar er zijn ook genoeg mogelijkheden om in de buurt van het hotel en strand te eten

Typisch Italiaans hotel

Jantine v.d. Meer,
    7-8-2017

Dichtbij zee gelegen, weinig eigen parkeerplaatsen. Ontbijt voldoende. Kamers klein en badkamer ini mini. Wel airco. We misten een koelkastje op de kamer.Vriendelijk personeel en eigenaresses Anna en Daniella. Konden gratis fietsen lenen. Waren niet de beste maar we konden fietsen. Diner erbij genomen stelde niet veel voor. Jammer dat bij het hoofdgerecht geen aardappels, puree of patat was. Koude rijst was ook prima geweest.

Fantastische plek

Nersisyan,
    3-8-2017

Ruime kamers en heel schoon. Super vriendelijk personeel. We gaan zeker nog een keer terug. Gezin met drie kinderen.

Verrassend goed en leuk hotel

Mcarliez@upcmail.nl,
    23-6-2015

Prettig ontvangst met glaasje wijn en hapjes.

De eigenaar kan prachtig zingen en gitaar spelen.

Ook liet de eigenaar ons van zijn eigen gebakken brood proeven en een glaasje wijn erbij.

Goed ontbijt met zelfgemaakte producten uit eigen tuin.

Prijs/kwaliteit goed.

Mooie tuin.

Gratis bewaakt parkeren

Prima restaurant

Gastvrije ontvangst in hotel Gabrini

Jaap ,
    20-6-2015

Het hotel is gelegen op circa 300 meter van de boulevard, in een woonomgeving. Het hotel heeft een grote tuin met zonnestoelen en aan de rand van het hotelterrein een serie parkeerplaatsen. Bijna alle kamers hebben een balkon. De kamers zijn sober, maar voldoende ingericht en voorzien van airco. Het WiFi-signaal is niet overal even sterk te ontvangen.

Het hotel wordt gebruikt door groepen, waarvoor een deel van het restaurant is gereserveerd. Het ontbijt is goed voorzien, met diverse broodsoorten en beleg, koffieautomaat en andere drankjes. Er zijn rondom het hotel zelf voldoende restaurants, eethuisjes en ijssalons te vinden.

De receptie is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. De zee is in de buurt, met op regelmatige afstanden “vrije stranden”. Maar beter kun je een set met twee strandstoelen en parasol voor een gering bedrag (€ 10 - € 15) per dag huren.