• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Marathon

Reviews over Marathon

• 8Nikki25-11-2018

Super

Kraakwit strand, rust, prachtige omgeving. Turtle Hospital zeker bezoeken. Bijzonder om te horen wat voor impact het gedrag van de mens op schildpadden heeft (rietjes, boten, cigarette buds). Prachtige route langs alle keys om er te komen vanaf Miami

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2018

• 7Sander29-12-2013

Bijzonder plaatsje aan een snelweg

.Bijzonder plaatsje aan een snelweg.

• 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2013

• 8Marcel30-08-2013

Prachtig

Robbies Marina, Islamorada, is een aanrader. Zeer grote vissen voeren in de haven is een attractie!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

juli 2013

• 7Emmy23-02-2013

Prima uitvalsbasis

Key West is vrij duur, Marathon is een prima uitvalsbasis om een dagtrip te doen naar Key West. Dat heb je in 1 dag namelijk wel gezien, en is een stuk goedkoper. Marathon heeft erg mooie stranden. Verder zijn er wel wat leuke restaurantjes, kun je snorkelen en duiken maar meer is er ook niet echt te doen. In de rest van de keys is niet heel veel meer te beleven overigens :-)

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Jacqueline30-12-2012

Heerlijke stranden in een natuurlijke omgeving

Wij hebben onder andere hier tijdens onze Florida rondreis een dagje stranden gedaan. Marathon heeft er meerdere. Wij waren vooral erg onder de indruk van het strand dat onderdeel was van een park, opgezet door een echtpaar uit de vorige eeuw: leuke rieten hutjes waar je de hele dag kunt verblijven en waarvan je alle attracties (sport, spel en strand) kunt bereiken. Ook erg leuk voor kinderen, vanwege de vele speeltuintjes en speelgelegenheden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Stranden

juli 2008

• 4Wendy25-04-2009

leuk als je er voor 1 nacht bent

Ik zou niet nog een keer voor het eiland Marathon kiezen. Hoog uit voor 1 overnachting om daarna door te reizen naar het veel gezelligere Key West

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving