We hebben een aantal aanbieders voor Mannheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Mannheim

prima voor een overnachting

Anja,
    14-5-2018

Goed bereikbaar, grote parking, redelijke kamer met koffievoorziening, ontbijt redelijk

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Geweldig

Regina,
    30-7-2017

Het Mercure Hotel in Mannheim ligt erg rustig maar zeer centraal. De kamers zijn voorzien van alle gemakken. Tevens ligt dit hotel kort bij het centrum en heeft een mooi buiten terras.

Gereisd met partner in juli 2017

klassiek hotel

RuE61il,
    22-7-2017

In rustige straat niet ver van centrum. Kamers zijn wat gedateerd. Badkamer is groot maar ouderwets.Hotel heeft eigen binnenhofparkeerplaats. Ontbijt is standaard. Receptie (eigenaar) is erg behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Prima low budget motel voor een overnachting

Ramon,
    18-2-2017

Prima Motel voor een overnachting. Erg basic, maar schoon.

Wc en douche op de gang, gedeeld met anderen.

De voorkeur voor 2 kamers naast elkaar en uitzicht op de parkeerplaats is ingewilligd.

Ontbijt vanaf 6:30-10:00 dat vrij basic is (afgebakken broodjes, koffie, thee, vruchtensap, melk, wat crusley voor met de melk, vleeswaren en kaas, eitje ...) maar ok.

Nadeel is dat veel gasten op verschillende tijden arriveren waardoor het afhankelijk van het fatsoen soms rumoerig is. Ligging is vlak naast de snelweg op een industrie terrein. De receptie is bemand tot bepaalde tijd. Vriendelijk geholpen. Voor een kind is er boven het tweepersoons bed nog een bed.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Prima voor een kort verblijf

Janna,
    16-9-2016

Prima hotel met goede bedden en badkamer. Het ontbijt was erg goed. Het is maar een paar minuten lopen naar het station.

In de periode dat we er waren was het redelijk warm (ong. 28 graden), waardoor het fijn was dat het raam open kon. Helaas lag de kamer aan de kant van een drukke weg, waardoor er veel herrie van de weg te horen was.

Gereisd met vrienden in juni 2016