• Type accommodatie

hotels in Manchester

Reviews over Manchester

Prachtig

Beau, 19-8-2017

Samen als verassingsreis naar dit hotel gegaan.

Dichtbij centrum 10 min lopen. Lang de arena en victoria station. Vliegveld goed te doen met openbaarvervoer. Er rijden gratis bussen in manchester

Hotel ziet er prachtig en proper uit. Niks op aan te merken. Van alle wensen voorzien. Zwembad aanwezig met gratis handdoeken Service. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt van alles voorzien

Skitterend!

Marijn kandelaars, 23-1-2017
    Werkelijk fantastische beleving. Dit heeft niks meer met overnachten te maken maar dit is een verblijfsensatie op zeer hoog nivo! Chapeau. Alle zintuigen worden op verbluffende wijze geprikkeld.

Geweldig ligging om Manchester te verkennen

Marcel, 23-1-2017
    Hotel was precies wat we zochten.

Goed hotel voor een paar nachten

Tom, 28-4-2016
    We zijn hier beland ivm met ons voetbalweekend in Uk. Hotel lag mooi centraal in Manchester en goed bereik baar met openbaar vervoer. 5min lopen van Manchester Picadilly en voor het hotel is de tram stop van Piccadilly gardens. Vanaf hier kun je alle kanten op. hotel zelf was oud. maar voor alleen te overnachten was het goed te doen. Ontbijt ging ook was niet super maar ook niet vies.

Prima zakelijk hotel op goede locatie

JUGO, 27-3-2016
    Locatie erg goed, kamers netjes, ontbijt mager, shuttle service naar vliegveld erg goed!
Manchester scoort een 7,7 uit 10, op basis van 56 reviews