• 1.084

Reviews over accommodaties in Mallorca

Een fantastisch hotel

Sharon
    16-11-2018

Heel mooi hotel, vriendelijk personeel. Je loopt de straat uit tegenover het hotel en je bent bij zee. De accommodatie is ook zeer geschikt voor gezinnen. Mooi groot zwembad een een 'oasis chill out' met zwembad & Balinese ligbedden voor volwassenen, hier zijn dus geen kinderen onder de 18 jaar toegestaan. Als je van all inclusive houdt is dat bij dit resort zeker aan te raden. Goed eten, uitgebreid, veel keuze qua drinken/alcoholische dranken. S'avonds is er altijd een avondshow & animatie voor de kids. De lounge is lekker lang geopend tot 00:00. Hier kan je de hele avond gezellig zitten & met all inclusive de hele avond verschillende warme dranken/cocktails/bieren/wijnen en frisdranken. Ook is er bij hotel nog een supermarkt aanwezig dagelijkse dingen. C'an Picafort is een gezellig vissersdorpje, de winkels vind je voornamelijk bij de zee aan de boulevard. Veel terrasjes & souvernirs winkels. Zafiro hotel Mallorca is een aanrader!!

Lisa
    13-11-2018

Dit is absoluut een aanrader, mooi appartementencomplex. Kamers zijn super. Ruim en goed onderhouden. Eten en drinken niks te klagen. All inclusief.

Zwembaden zijn goed.

Zonneweiden ook veel en mooi.

Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en staan voor je klaar.

Even lopen en je bent op de boulevard, supermarkten en strand.

Zou er weer heel graag naar terug willen.

Prijs vind ik op zich duur, wij zijn hierheen gegaan omdat we over boekt waren dus reisorganisatie heeft de rest moeten bij betalen en dit was niet niks.

Maar voor dat geld heb je wel luxe in mallorca.

Mooi en net appartement, super met kinderen!

Yvonne
    10-11-2018

Wij zaten in het appartementen complex.

Veel ruimte buiten en mooi gebouwd met alle appartementen zo bij elkaar. Net een klein dorpje.

Super net appartement, groot 2 persoonsbed in slaapkamer en stretcher onder de bank in woonkamer. Niet ideaal voor een 4 jarig kind wat eerst naar bed gaat. Opgelost door matras op de grond in de slaapkamer te leggen.

Goede airco, nette badkamer & prima schoonmaak tussendoor.

Wij hadden met ontbijt. Was super lekker en veel keus! Leuke animatie voor kinderen!

Zwembad prima, alleen mensen die op wacht staan voor een bedje en hun handdoek al klaar hangen over de parasols om een plekje te scoren... Vreselijk!

Geweldig

Maurice
    8-11-2018

Fijn hotel met genoeg te doen in de buurt met name ook voor kleine kinderen, Leuke animatie, zwembad, minigolf etc.

Bij het hotel kun je via een trap de zee in om bijvoorbeeld te snorkelen in de baai. De baaien zijn overigens prachtig hier met kristalhelder water. Even verder op, een zijstraatje oversteken, is een strand waar het soms net iets te druk is. Je kunt bij het hotel ook prima eten, op een aantal dagen in de week kun je ook op het (soort van) strandje eten van de grill.

Onze zoon heeft hier nog een ongelukje gehad waardoor hij naar eerste hulp moest, het personeel was ontzettend behulpzaam en handelde adequaat, nadien werd nog meerdere malen navraag gedaan hoe het met hem ging, helemaal top!

Al met al een heel leuke vakantie gehad hier.

Nancy Molenaar
    3-11-2018

Het park ligt op een geweldige plek direct aan een baai waar je kunt zwemmen .Het is schoon en erg netjes ,gezellige winkeltjes en restaurantjes op 100 meter van t park en op loopafstand van t gezellige centrum. Wij gaan zelden naar dezelfde plek maar hier zou ik zo weer heen gaan.