Mallorca

Reviews over accommodaties in Mallorca

dit is echt vakantie

jessie van Rooij,
    11-1-2019

wij hebben echt onwijs genoten. eten was super, gevarieerd en vers.ook voor de kinderen zat er iedere dag wel iets tussen. all in was ook goed. personeel gaf advies over een goede wijn die bij de all in formule behoorde. als iets niet all in was, was er altijd wel een goed alternatief wat wel all in was. zwembad is super tof voor kinderen van de basisschool leeftijd. en piratenboot was ook leuk voor peuters kleuters zonder diploma. wij hadden royale terasse kamer. pal in de zon niet te harden op het terras overdag. savonds wel lekker. jaccuzi werd goed onderhouden. dagelijks ph metingen etc. wij hebben er achteraf te weinig gebruik van gemaakt, voor ons niet het geld waard. overdag was het te heet op het terras en savonds zaten we bij de show. wellicht voor een ander wel die savonds nog veel op het terras zit. wij gingen vaak met de kids na het avond programma om een uur of 22.30 ook naar bed. kamer en handdoeken goed schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastich. Voor herhaling vatbaar.

Miranda,
    2-12-2018

Het was heerlijk! Ik ben hier geweest met een groepje vrienden, we zijn allemaal tussen de 20 en 27 jaar. Het was top! We waren met zn 8en, en we hadden 4 kamers. De prijs viel heeeel erg mee! We waren veel minder kwijt dan verwacht. De kamers waren top, en super schoon. Bedden opgemaakt. Heerlijk uitzicht. De service was ook perfect. Ik had een aantal vragen en werden meteen uitgebreid en aardig beantwoord. Het eten was beter dan verwacht, vers en warm. Er waren ook kinderen aan t spelen in een speciale kinderhoek, dus ze zaten niet overal doorheen te rennen. En het zwembad... pfoe! Heerlijke temperatuur, best groot, en hygienisch, er zaten geen bladeren of iets in. Deze bestemming ga ik zeker vaker heen. Echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Héérlijk

José,
    1-12-2018

Gemoedelijk, fijn hotel. Netjes. Goede schoonmaak, lekker eten en op een prima locatie

Gereisd met partner in mei 2018

Vervelen doe je je hier zeker niet!

Marieke Macquiné,
    30-11-2018

Zon, zee, strand en dat allemaal op loopafstand! We hebben hier genoten van een heerlijke zomervakantie. Animatie was top, hotel was verschrikkelijk...GOED! Een ontzettend groot opgezet park en heel erg kindvriendelijk. Er zijn verschillende zwembaden waaronder 1 zwembad gericht op kinderen, altijd voldoende ligbedjes, een dierenweide, sportmogelijkheden, kinderen kunnen een rondje varen in een bootje en noem het maar op. Midden op het park is een theater waar iedere avond een minidisco is en ook zijn er vele andere activiteiten. Sa Coma zelf is een klein plekje, maar je bent met de bus of een gratis treintje al snel in één van de naast gelegen dorpjes. Een wandeling naar het kasteel is ook zeker een aanrader en houd je niet van wandelen kun je met paard en wagen worden gebracht. Oftewel, wij hebben hier 8 dagen ontzettend genoten van onze zomervakantie 2018 en zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtige week!

Cooper Schilders,
    29-11-2018

Een geweldig hotel waar wij echt hebben genoten. Veel goed eten, vooral goede service en vriendelijke mensen. Wij gaan met dezelfde groep aankomende zomer in 2019 weer heen.

Gereisd met vrienden in mei 2017