We hebben een aantal aanbieders voor Malia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Malia voor je op een rij gezet:

Reviews over Malia

Ton Van Stiphout,
    2-12-2018

Prachtige lokatie we hadden een luxe kamer met uitzicht op zee en eigen tuin

eten voortreffelijk en vriendelijk personeel echt de moeite waard

Gereisd met partner in mei 2017

Een fijne vakantie in een fijn appartement

van Wijk,
    22-11-2018

Een geweldig appartementencomplex met hele lieve mensen

Gereisd met partner in september 2018

Beste hotel ooit

Kim Zoontjens,
    20-11-2018

Alexander beach is om te beginnen een van de beste en mooiste hotels waar ik ooit geweest ben! Het is mooi, goede zwembaden en de ligging is perfect. Bij aankomst sta je al versteld van al het pracht en praal dat het hotel te bieden heeft ! Het is geweldig ! Wij zijn er met ons gezin (ik met mijn moeder en cadeauvader) 2 keer achter elkaar geweest, en twee keer een geweldige vakantie beleefd. Elk jaar bij het kiezen van de vakantie, roep ik met uitermate enthousiasme : ik wil naar Alexander Beach.

Het strand is schoon, niet te groot en behoort echt wel tot het hotel. Dat maakt het fijn om er te liggen en natuurlijk heerlijk te zwemmen in de prachtige zee, waarop je bijna over het hele hotel zich op hebt. Er zijn verschillende zwembaden, en de “drukte” langs de zwembaden is er daardoor niet/ het is goed verdeeld. Kamers zijn schoon, en het bankbed (spreek uit ervaring😉) slaapt prima! Meg andere woorden.... een top hotel!! Geweldig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super.

Monica,
    21-10-2018

Mooi hotel, mooie zwembaden, prima ligging, schoon, relaxed, luxe. Niet kleinschalig, maar door de uitgestrektheid valt dat meestal mee. Alleen bij het ontbijt wel een drukke boel.

Gereisd met partner in oktober 2018