Malgrat de Mar / Santa Susanna

hotels in Malgrat de Mar / Santa Susanna

hotels Malgrat de Mar / Santa Susanna

We hebben een aantal aanbieders voor Malgrat de Mar / Santa Susanna voor je op een rij gezet:

Bebsy

Zonuren5h5h5h6h7h7h9h8h6h6h5h5h
Dagen regen1045111077710876

Reviews over Malgrat de Mar / Santa Susanna

• 9Esther Geerdink07-08-2019

Leuke plaats met veel gezelligheid

Gezellig plaatsje vele winkeltjes barretjes eetgelegenheden enz vanuit daar met de trein waar je overal heen kunt en goedkoop met de trein 10 euro naar Barcelona een retour kunt het voelt voor ons als thuis komen als we er weer zijn

• 9Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

juli 2019

• 10Irma martens05-07-2019

Fantastische en bruisende badplaats

Het is een bruisende badplaats, waar je je nog geen minuut verveeld! Heerlijk strand, mooie hotels met heel veel terrasjes overal ,en elk hotel heeft entertainment voor jong en oud, zo gezellig en live music wat een heerlijke sfeer geeft, het is gewoon elke avond een feest ! Elke avond een avondmarkt met leuke spulletjes. Leuke winkels en souvenirsshops en station is dichtbij, je kunt zo naar andere badpaatsen toe om een kijkje te nemen of ook een aanrader met de trein naar Barcelona,wat ook nog eens een prachtige rit is aangezien je constant langs de kustlijn reist! Makkelijke verbinding en heel veel te zien, Barcelona is een prachtige stad! Mensen vragen ooit, is het niet saai om elk jaar naar hetzelfde te gaan? NEE, ik verheug me er elk jaar weer op, voor mij is dit de leukste en gezelligste badplaats van heel spanje! Santa suzanna/malgrat de mar is voor mij een echte walhalla!!

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 6MissMarge10-06-2019

Fijne vakantie en verblijf. Geen 2e bezoek.

MAlgrat de Mar was niet veel te beleven voor ons. Voornamelijk souvenirswinkeltjes. Santa Suzanna had meer eetgelegenheden, die wij niet gebruikt hebben want wij hadden half pension. Er zijn 2 markten op dinsdag in Santa Suzanna en donderdag in MAlgrat. Stranden zijn groot zand en grof met steentjes. Prijzen zijn goedkoop, zowel op de markt als de restaurants. Meeste vertier is in de hotels. Hotels zijn in beide plaatsen prima. In MAlgrat haast geen restaurants aan het strand. Boulevard was afgesloten ivm werkzaamheden. Helaas ook herstelreparaties aan het hotel naast die van ons met veel lawaai. Het zou beter zijn als men dit vóór het seizoen kan doen. Het zwembad met alle ligstoelen stond er pal naast. De trein was 10 minuten lopen en een goede verbinding tot andere kustplaatsen, Girona (1 uur) en Barcelona (1.30).

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Ed04-06-2019

Gewoon super

Genoten van de eerste tot de laatste minuut, super vriendelijk personeel, lekker eten, zeker voor herhaling vatbaar

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

• 3T.otten02-06-2019

Slecht ter been? Tot eind juni niet gaan.

Zaten in Malgrat eind mei, maar wegens verbouwing lag de boulevard open dus niks tot nauwelijks te beleven, geen terrasjes e.d.. Santa Susanna was paar minuten lopen en daar was het gelukkig wel gezellig druk. Weer in mei laat te wensen over, dus wat mij betreft volgende x de Canarische Eilanden. Transfer kon vanwege verbouwing ook niet voor alle hotels stoppen, dus voor mensen slecht ter been drama. Volgens lokale mensen zou de verbouwing in januari al af moeten zijn geweest, maar planning nu staat op eind juni 2019.

• 2Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Van Luyck28-05-2019

1 week was genoeg of u moet een zonneklopper zijn

Santa Susanna is een kleine badplaats met een grote wandelboulevard tot het volgende dorp met eetstandjes en vele hotels. In mei was het heir nog rustig. Een paar uitstappen gedaan met opnbaa vervoer. Barcelona met trein (10 euro pp heen en terug) Ongeveer 1 uur. Blanes in de nabijheid (bus) met een mooie tuin Lloret de Mar (trein bus (8;50 pp heen en terug) Een daguitstap naar klooster Monserat. Veel toeristen voor slechts 1 bezienswaardigheid - zwarte madonna - Prijs 49 euro. 1,5 uur bus .

• 6Cultuur
    • 6Omgeving

• 9Bert van der Ark26-05-2019

Perfecte vakantieplaats.

Santa Susanna is een gezellige badplaats met een schitterend strand , de zee is echter niet echt geschikt voor kleine kinderen de zee loopt te steil af en is al snel diep. Dit hoeft geen belemmering te zijn voor een vakantie met kinderen want de meeste hotels hebben schitterende zwembaden. verder is er ook in voor en naseizoen voldoende vertier en voor ieder wat wils. Wat zeker opvalt in Santa Susanna is de hygiëne, alles maar dan ook alles wordt keurig schoon gehouden en ziet er netjes uit, geen overvolle vuilnisbakken of troep op straat er wordt elke dag met veegmachines rondgereden en er is nagenoeg geen schade aan wegen of trottoirs. Verder dient vermeldt te worden dat er zeer goed verbindingen zijn van trein en bus met oa Barcelona en Girona en alles wat er tussen ligt. Met andere woorden een perfecte vakantieplaats.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

• 10J.Tichelman29-04-2019

8 dagen met een bus naar Spanje met touroperator, goede reis gehad met goed personeel, het was een fantastische vakantie.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 8Lia Deursen29-04-2019

Top vacantie met leuke mensen

Fijne vacantie en niet zo duur

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2017

• 8Bianca Dijkgraaf29-04-2019

Fantastisch.

Het is een feestje om naar Malgrat de mar te gaan. Gezelligheid ,zon en zee dat is typerend voor een vakantie naar Malgrat.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur