Hotels Malawi

Reviews over accommodaties in Malawi

Goed voor 1 nacht

Electra,
    4-5-2011

Wij zijn hier 1 nacht gebleven alvorens terug naar Europa te vliegen. Wij hadden enkel de mogelijkheid voor een kamer met douche en toilet op de gang. De kamer was zeer klein maar proper. Kamers zijn wel gedateerd. Zwembadje is proper en met goede ligzetels.

Hier zitten effectief veel Koreanen hebben we gemerkt. Voor de prijs ( $25) moet je het niet laten. Je kan te voet tstad

Gereisd met vrienden in april 2011

Leuk Guesthouse

13-5-2010

ligt midden in het dorp aan de kust, enkele leuke kamers, erg basic maar in orde. Alles loopt heel strikt volgens vastgestelde regels, daarom is de service wat weinig flexibel. De maaltijden zijn lekker alhoewel de keuze wat beperkt is.

Gereisd met partner in april 2010

Goeie uitvalsbasis

13-5-2010

Midden in de oude stad, leuke en propere kamers, prachtige bar en voldoende eethuisjes in de buurt, wat wil je meer.

Gereisd met partner in april 2010

Dit is een droomplek

5-5-2010

Wij waren er in april 2010. Heel mooie plek aan het meer, geen groot comfort, geen electriciteit maar de chalets zijn OK en er is water en een behoorlijk toilet.

Het uitzicht en de geluiden van op je veranda 's morgens zijn onbeschrijfelijk mooi.

Kamperen met 5 sterren.

Toen wij er waren was het nog self-catering.....

Gereisd met vrienden in april 2010

Ik was hier in okt 2004

Lisette van Klaveren,
    22-4-2007

Ik was hier in okt 2004. Vwasa Marsh is precies wat het zou moeten zijn. Gelegen aan een meer waar de dieren komen drinken, tijdens de lunch zie je een kudde van 20 olifanten op een paar meter afstand. De gamedrives zijn echt aan te raden. Met enthousiaste scouts ga je op zoek naar nijlpaarden, buffels, olifanten, apen, impala's, noem maar op. Het kamp heeft enkele luxe (2-pers) hutten die je met all-inclusive kan boeken en je wordt dan enorm verwend. Je kan ook kiezen voor logies en zelf de bbq aansteken. Alle hutten zijn voorzien van aparte badkamer met douche en toilet, klamboes, olielampjes en een zitje. Als je er toch bent, ga dan ook naar Kazuni village, waar je een drumworkshop kan volgen of voor 20 USD overnacht in twee speciaal voor gasten gebouwde hutten. Een dag leven op de afrikaanse manier maakt enorme indruk. Begin november komen (hopelijk) de regens.

Gereisd anders in april 2007