• Type accommodatie

hotels in Málaga

Reviews over Málaga

Heerlijk weekend gehad

Stephanie, 27-1-2018
    Vriendelijk personeel, prachtig hotel, goed eten en centraal gelegen

Subliem

Nicolette Dijkgraaf, 7-12-2017
    We zaten in hotel barcelo en dit is echt aan te raden. Alle voorzieningen in de buurt. Openbaar vervoer en winkelcentrum. T was super.

Absolute aanrader net buiten de oude stad

TukkerOpReis, 4-12-2017
    Echt een geweldig hotel, aardig personeel, super ontbijt, dichtbij CS en vliegveld. Mooi design, topkamer met dito douche. Verschillende kussens om uit te kiezen.

Leuk stadshotel en servicegericht

Helene, 12-9-2017

Petite Palace Plaza is een leuk stadshotel. Het is niet groot, maar midden in het centrum van Malaga dus de ligging is ideaal. Het ontbijt is uitgebreid en goed, het personeel klantvriendelijk en servicegericht.

Echter kregen wij kamer 201. Dit is zo'n kleine 2-persoonskamer. Op zich geeft dat nog niet, maar de tv hing achter een grote pilaar met als gevolg dat 1 persoon totaal is afgeblokt van de tv. Het leek wel eerder een 1-persoonskamer waar nog gauw een bed bijgezet is.

Verder was de badkamer ook heel klein. Voor het bidet stond een kastje pal tegen de voorkant van het bidet aan. Al zou je hier al gebruik van willen maken, kan dat gewoonweg niet. Voor een hotel wat een 4 sterrenhotel pretendeert te zijn kan dit gewoon echt niet. Of ze zouden die kamer aan moeten bieden tegen gereduceerd tarief. Een tv die afgeschermd wordt door een grote pilaar is gewoon te ridicule voor woorden. What's the use?

Wij hebben hier wat over gezegd en in eerste instantie was er niets mogelijk. Ze waren volledig volgeboekt. Echter later, kwamen ze wel met een oplossing en dat was dat we de volgende dag naar een zelfde soort kamer (qua tarief) konden. Deze kamer was een stukje groter, had één 2-persoonsbed waar we tijdig ook hadden aangegeven dit graag te willen, maar wat op kamer 201 niet was (Afijn, preferentie is nooit garantie). Verder grotere badkamer. Prima kamer. Douche is heerlijk.

Ze hebben het goed opgelost. Jammer blijft wel dat we van de 3 nachten gewoon 1/3 op een kamer hebben doorgebracht wat het qua prijs niet waard was.

Hotel bevelen we zeker wel aan, maar informeer heel duidelijk waar je komt of wat je wil.

Leuk strandhotel

Klara, 31-8-2017
    Ik vond het al zo bijzonder, een hotel midden in malaga pal aan het strand en dan maar een tientje voor de parking. Midden in de stad ligt het niet, wel zo'n vier kilometer er vandaan. Iets van de hoofdweg, met de auto kan je er niet komen. In de wijk er omheen is voldoende parkeergelegenheid. Alleraardigste ontvangst, prima kamer - wat aan de kleine kant - aan de voorzijde van het hotel (junio), zonneterras op de tweede verdieping met jacuzi en koude drankjes tegen betaling, pal aan het strand. De te huren strandbedden waren helaas allemaal bezet.
Málaga scoort een 8,2 uit 10, op basis van 742 reviews