Makadi Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Makadi Bay voor je op een rij gezet:

hotels Makadi Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Makadi Bay voor je op een rij gezet:

Reviews over Makadi Bay

Wij komen zeker terug !!!!

Karin Neuteleers,
    19-4-2019

Wij hebben dit hotel voor de eerste keer bezocht maar zeker niet de laatste keer. Bij aankomst kregen we al een lekker drankje aangeboden.Onze kamer was netjes in orde , mooi ruim , minibar was netjes gevuld, fruitmand op de kamer.Heel vriendelijk personeel , van de poetsploeg tot de animatie , de mensen van de receptie en ook de mensen van de Spa. De massages zijn ook aan te raden. Het eten was ook lekker en alle dagen genoeg afwisseling in, ik lees soms dat het eten koud is etc , dit hebben wij niet voorgehad.Ons zoontje van 5 had de tijd van zijn leven aan de zwembaden en met redder Eslam.Het lunapark was ook echt top.Wij hopen er volgend jaar naartoe te keren als huwelijksreis .Het was een top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi, proper hotel met top aquapark

Ann Martens,
    19-4-2019

Mooi hotel met alles erop en eraan. Kamers elke dag opnieuw zeer netjes. Zwembaden zeer mooi maar tegels zo glad op blote voeten. Aquapark zeer uitgebreid. Geweldig en geen lange wachtrijen. Kids onder 1.20m mogen zeker niet van de grote glijbanen. Er is wel een heel fijn kindergedeelte. Het eten was best ok maar we vonden vaak heel moeilijk plaats in het restaurant. Zeker als er teveel wind was om buiten te eten. Het was er echt druk en het personeel werkt heel hard maar kon het vaak niet aan.Je kan 1 keer a la carte boeken maar die restaurants zijn altijd volgeboekt. Daar zouden ze iets op moeten vinden. Animatie team doen ongelooflijk hun best, allemaal eigenlijk. Maar veel respect voor gigi (zo lief en doet voor iedereen goed doen) en Cuba (geweldige danser en graag gezien door onze kids) Kortom we hebben van ons verlof genoten en raden het hotel zeker aan. Iedereen doet echt wel zijn best, chapeau 😉

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Weergaloos

J Verspagen,
    15-4-2019

Top hotel, fantastisch eten en een geweldige service, perfecte locatie en uitstekende bediening. Kortweg, weergaloos.

Gereisd met partner in april 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

heel goed!

kurt,
    13-4-2019

zeer goed hotel met super vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in april 2019
    Mr. Said El Atiek General Manager, hotel, 16-4-2019

Beste Gast,

Bedankt om uw indrukken van ons resort te willen delen!

Wij hopen u spoedig terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Het hotel management

voor herhaling vatbaar. Rust vakantie voor ons

Patrick beels,
    13-4-2019

ideaal familiehotel . we hebben onze kids niet gehoord, en dat was ook onze bedoeling van deze reis

Gereisd met oudere kinderen in april 2019
    Mr. Said El Atiek General Manager, hotel, 16-4-2019

Beste Gast,

Bedankt om uw indrukken van ons resort te willen delen!

Wij hopen u spoedig terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Het hotel management