Sorteren

Reviews over Makadi Bay

GeWeLdiGe tijd hier gehad👍

Brensa
    17-8-2018

zeer goede service, vriendelijk personeel top hotel en animatie

geen slechte ervaringen

top vakantie👍👍👍

john
    17-8-2018

super hotel, zeer vriendelijk, erg behulpzaam en prima animatie😊

geen slechte ervaringen😉

Mr. Said El Atiek General Manager, hotel, 19-8-2018

Beste dierbare klant,

Het team van Sunrise Select Royal Makadi dankt u van harte voor uw fantastische complimenten.

Wij zijn heel opgetogen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en heel trots met uw beoordeling!

Wij wensen u een aangename tijd terug thuis en kijken er naar uit u terug te mogen verwelkomen in Sunrise Select Royal Makadi Resort!

Zonnige groeten,

Het hotel management

Zeer lux mooi hotel

Johnlian
    17-8-2018

Zeer mooi lux hotel met zeer vriendelijk personeel en goede service met een zeer vriendelijke manager Manuel Guardia

Geweldig

Anoniem
    16-8-2018

Vriendelijk personeel, Schone kamers, Super leuke animatie, hotel wel iets verouderd maar wordt gerenoveerd.

Meerdere zwembaden waaronder 2 zoutwater-zwembaden ; schoon!! Mooi rif met veel vissen; te bereiken vanaf de steiger op het strand.

Goed en gevarieerd eten.

Zeker een aanrader ! Gaan zeker nog een keer terug

FANTASTISCH

Anoniem
    16-8-2018

Super vakantie gehad.

Kamers waren mooi en schoon, elke dag leuk opgemaakt.

Veel zwembaden waaronder ook zoutwater baden met poolbar. De animatie was super, vooral Rachiddi, Chico, Felix, Fox en Hanan.

Excursies waren makkelijk te boeken via het hotel zelf. Ook kan je gebruik maken van serenity fun city wat gelijk tegenover is. Daar is een kermis en waterpark. Vaak gingen wij daar ook eten omdat het net wat ruimer was en wij met een grote groep waren.

Aan het strand een super mooi rif en er was ook een leuke schuimparty waar de manager gewoon aan mee deed, super leuk! Enige verbeter punt zou zijn dat kinderen die Ultra all inclusive hebben, een ander kleur bandje krijgen dan de kinderen met normaal all inclusive net als de volwassenen want om 23:00 werd er gezegd dat de kinderen moesten betalen terwijl wij tot 02:00 zouden mogen halen, en dan moest er elke keer weer naar de receptie gebeld worden om aan te geven dat we ultra hadden.

Makadi Bay scoort een 8,5 uit 10, op basis van 588 reviews