Reviews over Maishofen

een goed hotel

leo van poortvliet
    4-2-2018

wij hadden een zeer grote hotelkamer

de wifi ontvangst was zeer goed op de kamer

het ontbijt was uitgebreid

het diner was goed met naar ons inzien wat verbeterpunten.

wij vonden het jammer dat er geen saladebuffet was, de salade werd op een bordje gebracht.

het hoofdmenu, was een keuze van de menukaart, wij vonden het jammer dat er niet meer streekgerechten werden geserveerd

Ligt niet in de drukte, kunt alle kanten op.

Monic
    14-11-2017

Alles is goed, wij komen er al jaren. Het is thuis komen.

Geweldig Hotel

M.G.
    19-9-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffer goed verzorgd. Dinner van uitstekende kwaliteit.

Mindergunstig is de ligging aan de zeer drukke 311

Goed hotel voor weinig geld

Vader en dochter van der Burg
    5-3-2017

Dat je geen luxe moet verwachten. En zoals ik zelf al had gelezen dat alles erg rap uit geserveerd wordt. Dit gebeurt nog steeds. Ga je om 18:00 aan tafel dan kan je ook je soep verwachten en de rest loopt rap door. Wat ik erg raar vond was dat de handdoeken niet verwisseld worden.Je krijgt 2 grootte en 2 kleine handdoeken voor de hele week en daar mag je het meedoen. En je bed wordt ook niet verschoond. Dus als je hier rekening mee houdt is het gewoon prima.

Uitstekend !

Eddy Kovac
    2-3-2017

Iedereen die slecht schrijft over dit hotel is een triestig persoon .

De Gastheer is zeer vriendelijk en zeer flexibel.

Natuurlijk kan in een Hotel niet alles van een leien dakje lopen , zeker niet als het Hotel volzet is. Prijs / kwaliteit is Super!

Zeer lekker eten ! Uitgebreid ontbijtbuffet .

Enig minpuntje: Er zijn gerenoveerde kamers en iets oudere kamers.

De oudere zijn een beetje over datum qua inrichting , maar men is bezig ze een voor een nog te renoveren.