We hebben een aantal aanbieders voor Maishofen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Maishofen voor je op een rij gezet:

Reviews over Maishofen

Zeer gastvrij pension met no-nonsense uitstraling!

fam. Vogel,
    27-1-2019

Hier met oud en nieuw 2017/2018 een week verbleven. Wij waren er veel te vroeg maar konden onze spullen alvast uitladen. Na skipassen en materialen geregeld te hebben (regio Zell am See) waren de kamers gereed. De kamers waren prima op orde, zelfs het 3e bed op een kamer was een volwaardig bed. Ook de douche/wasruimte was goed verzorgd.

Het pension biedt half-pension aan, een No-nonsense ontbijt en diner. Persoonlijke wens zoals glutenvrij werd met veel zorg geregeld, ze doen alles om het je naar de zin te maken. Smakelijke maaltijden en gastvrije bediening!

Apres-ski is er volgens ons niet in Maïshofen maar bij het pension kun je ook een lekker biertje of Glühwein krijgen.

In verband met ligging van het dorp moet je er rekening mee houden dat je met de auto moet rijden (15 min) naar het skigebied (Zell am See of Saalbach-Hinterglemm) via doorgaande weg.

Al met al komen wij hier dit jaar (voorjaarsvakantie) graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Gastvrijheid staat hier hoog in 't vaandel !

Wieke Schuurman,
    15-1-2019

Onze dochter (skilerares )heeft hier noodgedwongen 1 nacht verbleven ivm de wegafsluiting naar Hinterglemm door de vele sneeuwval. Waar anderen er een slaatje uit slaan (taxi's) was deze gastheer enorm bezorgd en hulpvaardig en mocht ze voor een vriendelijk prijsje slapen en gratis ontbijten ! Hulde !

Gereisd alleenreizend in januari 2019

een goed hotel

leo van poortvliet,
    4-2-2018

wij hadden een zeer grote hotelkamer

de wifi ontvangst was zeer goed op de kamer

het ontbijt was uitgebreid

het diner was goed met naar ons inzien wat verbeterpunten.

wij vonden het jammer dat er geen saladebuffet was, de salade werd op een bordje gebracht.

het hoofdmenu, was een keuze van de menukaart, wij vonden het jammer dat er niet meer streekgerechten werden geserveerd

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Ligt niet in de drukte, kunt alle kanten op.

Monic,
    14-11-2017

Alles is goed, wij komen er al jaren. Het is thuis komen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig Hotel

M.G.,
    19-9-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffer goed verzorgd. Dinner van uitstekende kwaliteit.

Mindergunstig is de ligging aan de zeer drukke 311

Gereisd met partner in september 2017