Mahebourg Blue Bay

hotels in Mahebourg Blue Bay

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Mahebourg Blue Bay

Reviews over Mahebourg Blue Bay

• 9An02-07-2018

Amazing

Best place ever been! Beautyful hotel

• 9Uitgaanslevenn

• 10Cultuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 8barracata02-11-2012

Mahébourg - ville très sympa

Mahébourg - ne pas oublier d'aller au marché de Mahébourg le lundi toute la journée - c'est dépaysant. Les commerçants sont super sympas et les prix attractifs.

La plage de Blue Bay est super belle.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10Monika23-05-2012

Wakacje marzen

Maurtius to przepiekne miejsce, idealne na wymarzone wakacje. Juz trzy-gwiazdkowe hotele oferuja bardzo dobre warunki do wypoczynku :) Jedzenie jest przepyszne, ludzie przemili. Trzeba tylko pamietac, ze plaza i slonce, ewentualnie basen raczej sprzyja wypoczynkowi biernemu, np z ksiazka. Sa miejsca warte obejrzenia, ale wycieczki sa dosc drogie. Niektore przystanki to tylko miejsca, w ktorych mamy wydac pieniazki a ceny tam sa naprawde wygorowane ;) Zycie nocne... Hotel co wieczor ogranizowal muzyke na zywo ale poza tym nie dzialo sie wiele. Nam w zupelnosci wystarczylo. Transport publiczny - istnieje, ale chyba lepiej i taniej jest wynajac taksowke w kilka osob. Mozna dzieki temu wiecej zobaczyc.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Laurent lopez marie claire12-05-2012

pays acccueillant

Nous avons passé 7 semaines à Maurice et plus précisément tout les deux jours au lagon de Blue-Bay,ce fut un bonheur;l'eau propre,claire et détente assurée pour notre séjour à la plage;nous y reviendrons;pas trop de chance pour ceux qui y sont actuellement,pour simple raison ,la météo est pas trop favorable,mais bon,prenez la vie comme elle vient et régalez vous dans ce lagon introuvable ailleurs!!!un grand salut à mes compatriotes.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur