• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

Booiman
    31-8-2018

Het is een geweldig net en schoon hotel.

Alles is top geregeld en bus vervoer naar disney gaat ook perfect

Goed hotel en een goede ligging

Bartman
    6-8-2018

Schoon hotel. De kamers zijn netjes en verzorgd. De badkamer ziet er schoon en netjes uit. Er rijdt elk kwartier een shuttlebus van hebt hotel naar het park en terug. De rit duurt zo’n 5 minuten. Het onbijt hebben we in hebt hotel overgeslagen omdat er maar één nacht waren. Het ontbijt kost €16 per volwassene en €10 per kind. Het hotel is zeker aan te raden wanneer je een paar dagen naar Disneyland gaat.

Heel mooi

Henk Spaan
    22-7-2018

Heel mooi appartement.

Super luxe

Carol
    20-5-2018

Mooi hotel. Prachtig uitzicht. Kamer ruim en schoon. Vriendelijke personeel.

Nooit meer op basis van ontbijt ervaringen,

Egbert
    23-3-2018

De ligging van het hotel t.o.v Disney. de bedden, redelijk tot goed ontbijt maar de ontbijtruimte is een compleet gekkenhuis! Wat een chaos met 100 den door elkaar lopende zoekende, zeer luidruchtige ontbijtgasten. Heb zoiets nog nooit meegemaakt. De gasten waren over het algemeen Engelsen. Een gemiddelde meubelboulevard met de kerst is rustiger!!! Personeel straalt moedeloosheid uit en breng je zo ook naar je tafel. Kortom je kan er goed slapen maar dan heb je het ook wel gehad En dan was dit nog het laagseizoen.