Reviews over Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

E engels
    8-11-2018

Heel mooi hotel! In checken ging snel

Vriendelijk personeel

Luxe fleurige kamers erg leuk met kinderen!

En belangrijk schone kamers en badkamer.

Bedden vonden wij ook goed liggen.

Zwembad is ook leuk om even in te gaan met de kinderen.

Verder is het eten Oke .. geen zware luxe maar ook geen armzalig gewoon zoals het hoort.

Pendelbus naar disneyland echt top.

Zeker een aanrader wij gaan trugkomen

Sk
    19-10-2018

Na slechte recensies hield ik mijn hart vast maar vond t super! Tafels zijn niet vies ze maken t meteen schoon na gebruik maar kan is oud dus plakt beetje. Er zijn grijze nieuw gelakte tafels die plakken niet.personeel heel vriendelijk eten ontbijt en diner prima vers en lekker. Verbinding naar park prima vaak maar bus soms druk. Wij waren 5 dagen hier en hebben echt alles kunnen zien. Movie park kan in 1 dag andere park heb je zeker 2 dagen voor nodig. Avond show niet te missen voor kasteel op sluitingstijd. Veel gast food maar in hoofdstraat voor kasteel aan rechterkant sandwich heerlijk. Wij hadden familie kamer klein met stapelbed maar schoon

Prima als je geen verwachtingen hebt

Jeroen V
    8-10-2018

Ok, je wilt dus wat geld besparen op het prijzige Disneyland. Een hotel is alleen om in te slapen, want overdag loop je in het park. Dan zit je wel goed in dit hotel.

Het is een fabriek. Groot, veel mensen, maar het loopt vrij efficient. De kamers zijn hufterproof, dus doeltreffend ingericht zonder opsmuk. Makkelijk en snel schoon te houden. Je ziet dat het allemaal snel moet, want in de hoeken kom je haren tegen en het beddengoed vertoonde ook want duistere vlekken.

Het ontbijt is zeer beperkt in keuze: croissantjes, witbrood, cheddarkaas (lekker goedkoop), plastic ham/worst, sap uit een pak en koffie die binnen een seconde in je kop valt (waren het ooit wel bonen?).

De shuttlebus is wel handig. Vooral heen, want op de terugweg (als je eigenlijk te moe bent om nog 1 stap te zetten) doe je eerst nog 4 andere hotels aan.

Samengevat: zoek je een slaapplaats voor weinig geld, dan zit je hier goed. Verwacht niet meer...

Booiman
    31-8-2018

Het is een geweldig net en schoon hotel.

Alles is top geregeld en bus vervoer naar disney gaat ook perfect

Goed hotel en een goede ligging

Bartman
    6-8-2018

Schoon hotel. De kamers zijn netjes en verzorgd. De badkamer ziet er schoon en netjes uit. Er rijdt elk kwartier een shuttlebus van hebt hotel naar het park en terug. De rit duurt zo’n 5 minuten. Het onbijt hebben we in hebt hotel overgeslagen omdat er maar één nacht waren. Het ontbijt kost €16 per volwassene en €10 per kind. Het hotel is zeker aan te raden wanneer je een paar dagen naar Disneyland gaat.