Reviews over Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

Prima hotel

Sandra,
    3-1-2019

Prima hotel, mijn zoon had zijn telefoon op de hotelkamer laten liggen, in nl gebeld en ze hebben hem netjes en snel weer retour gestuurd TOP, nooit eerder meegemaakt dat ze de spullen daadwerkelijk vinden en opsturen! Eten daarin tegen viel erg tegen. Als je in de avond een drankje wilt sta je c.a 20 min in de rij (1 man pers achter de bar dit was 1e kerstdag en 2e kerstdag).

Bedden waren perfect, douche matig, toilet uit de camping 😂 personeel ( op een enkeling na) erg vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon een goed overnachtingshotel!

Lobke Verhoeven,
    2-12-2018

Een netjes hotel maar geen wow factor.

Het hotel is gewoon goed net als het ontbijt.

We moesten alleen wel heel lang wachten met inchecken. Andere mensen werden elke keer voor ons geholpen terwijl ze achter ons stonden.

Dit was wel een beetje een domper.

Wat ik wel fijn vond was de shuttle bus naar het park.

En de kamers zagen er ook netjes en schoon uit...

Fantastische en Magische belevibg

Maaike,
    1-12-2018

Het was geweldig. Lekker dicht bij disney. Heerlijk genoten.

Prima hotel voor een super prijs!

Tessa,
    27-11-2018

Prima kamer voor een super prijs! Met 8 man zijn we in dit hotel geweest voor een weekendje disney. We hadden een 8 persoonskamer geboekt en het bleek dat deze bestonden uit 4 stapelbedden voor kinderen tot 1.60m. Toch maar de gok gewaagd om deze kamer aan te houden en een kleine volwassenen past prima in dit bed. Zo zijn we voor een hele leuke prijs 3 dagen in dit hotel geweest! De eerste avond hebben we heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel en het ontbijt was ook hartstikke goed!

Hotel dicht bij Disneyland Parijs

R Oosterhof,
    25-11-2018

Geboekt in combinatie met entree voor Disneyland Parijs. We waren er om 13 uur. Kamer was helaas nog niet gereed. Maar de koffer kon in een afgesloten ruimte gezet worden. Er werd een nummer label aangehangen. Prima geregeld. Een gratis pendelbus rijdt heen en weer naar het park. Goede service.

Hotel is prima. Ruime kamers vriendelijk personeel. Het ontbijt buffet is niet zo uitgebreid. Genoeg te eten hoor. Maar bv een volkorenboterham is er niet.