Reviews over Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)

Carol
    20-5-2018
    Mooi hotel. Prachtig uitzicht. Kamer ruim en schoon. Vriendelijke personeel.

Nooit meer op basis van ontbijt ervaringen,

Egbert
    23-3-2018
    De ligging van het hotel t.o.v Disney. de bedden, redelijk tot goed ontbijt maar de ontbijtruimte is een compleet gekkenhuis! Wat een chaos met 100 den door elkaar lopende zoekende, zeer luidruchtige ontbijtgasten. Heb zoiets nog nooit meegemaakt. De gasten waren over het algemeen Engelsen. Een gemiddelde meubelboulevard met de kerst is rustiger!!! Personeel straalt moedeloosheid uit en breng je zo ook naar je tafel. Kortom je kan er goed slapen maar dan heb je het ook wel gehad En dan was dit nog het laagseizoen.

Zou direct terug gaan

SIERS
    18-3-2018

Alles was super! Kamer, onthaal, geduld personeel, kamer reeds klaar 2 uur voor geplande tijd, onmiddellijk op de kamer.

Enigste minpunt is buffet

Prachtig gethematiseerd hotel

Sandra
    10-3-2018

Uitgebreid ontbijt.

Luxe kamers met stapelbed en 2 persoons bed.

2 kamers met tussendeur mogelijk.

Disney snel bereikbaar met gratis shuttle bus of eigen auto.

Klein zwembad, met heftige chloordampen.

Iets minder vond ik de rijen bij de incheck.

Duur hotel.

Goed hotel met vriendelijk personeel, goed eten.

Marijnissen
    6-3-2018
    Nette, verzorgde kamer niet al groot. Elke dag werd goed schoongemaakt. Het meeste zit je toch in Disney. Het bad in de badkamer is te klein. Als je voor half 9 ochtends ging eten had je plek. Daarna is het aanschuiven. Het ontbijt en avondeten was goed. Warm eten en ruime keuze en de koks kwamen telkens kijken om aan te vullen. Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam en spreken Engels. Je hoeft ook niet lang te wachten op een shuttlebus elk kwartier rijd er wel een. Gewoon een goed hotel. Je moet geen luxe verwachten.
Magny-Le-Hongre (bij Disneyland) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 61 reviews