Mae Nam Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Mae Nam Beach voor je op een rij gezet:

hotels Mae Nam Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Mae Nam Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Mae Nam Beach

goed resort,maar let op wat voor kamer je.boekt

Lex Oosting,
    11-8-2018

vriendelijke incheck ,upgrade naar luxe kamers met bad op balkon.persoonlijke service/en aandacht in restaurant ,staan hier graag even open voor een praatje.

Persoonlijke excursies met baliemanager,in luxe privelimo,laat het hele eiland zien.

Hadden eerst tuinvilla geboekt,maar deze liggen erg donker en heel dicht op elkaar(,gelukkig hadden we een upgrade)

Wat tegen viel was de drukte/toeristen op koh samui( nadat je van het rustige koh phangan af kwam)

Gereisd met partner in februari 2018

Mooi hotel met een fantastische ligging!!

Drea,
    26-9-2017

Vriendelijk personeel, schone kamers, goed uitgebreid ontbijt, 1 zwembad in de tuin ander zwembad aan zee. We kunnen geen enkel minpuntje ontdekken. We hebben genoten🏝🏖☀️

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima resort, prijs/kwaliteit is in orde.

Levine Bavelaar,
    22-8-2017

Goed opgezet resort, mooie kamers, prima zwembaden en strand, vriendelijke receptie (vooral Jaed), erg rustig. Veel Engelsen en Duitsers, bedienend personeel echter minder vriendelijk dan op het vaste land, ontbijt verliep wat rommelig, eten was prima maar niet super, menukaart hanteert bijna onze prijzen, er mogen wat bedjes aan het strand bij en misschien zou wat entertainment leuk zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig

Deb en Glenn,
    8-8-2017

Heel vriendelijk personeel ,accommodatie heel netjes ,goeie maar niet erg uitgebreide keuken ,ontbijt vaak het zelfde weinig animatie. Als je van rust houd .. uitstekend 👍🏾Voor zowel jong en oud .ligging is ook heel fijn ..meteen aan het strand mooi uitzicht goed zwembad

Gereisd met partner in juli 2017

Fijn hotel

patricia,
    9-9-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel.Weinig in de buurt enkel 2 lokale restaurantjes.We hebben een scooter gehuurd.

Gereisd met partner in juli 2016