Reviews over Madrid

Voor herhaling vatbaar maar dan een andere kamer!!

Sonja en Jan
    16-7-2018

Mooi en goed hotel. Op een perfecte plek gelegen zodat nagenoeg alles te voet goed is te doen. Gezellig pleintje voor de deur met diverse terrassen voor drank en eten.

Wij hadden een kamer op de 6e verdieping (kamer 618) en die zou ik ten zeerste willen afraden. De kamer was extreem klein (rondom het bed een uitstapruimte van ca. 50 cm),een bureautje en een kantoorstoel. De gepubliceerde foto's zowel van het hotel als van de reisorganisator kwamen niet in de buurt van de werkelijkheid.

De badkamer was daarentegen ruim en van alle gemakken voorzien en ook de kastruimte (in het gangetje) was ruim.

Het is een luxe zakenhotel en op rooftopbar ziet er prachtig uit.

Een echte plek voor Yuppen waarbij de gespeelde muziek (DJ) niet onze smaak was.

2 flesjes Heineken en 1 rosé voor € 21,00 is ook niet mals.

The place to be voor een citytrip !

norbertjozef
    15-6-2018

Ideale ligging voor een stadsbezoek. Supervriendelijk personeel, goed geïsoleerde kamers, uitstekend ontbijt. Het desk-personeel heeft goede tips zoals Restaurant Casa Gallega (fijne Galicische keuken) en de flamencoshow Torres Bermejas en dit alles op wandelafstand.

Goed hotel voor een meerdaags verblijf in Madrid

Ruud
    10-4-2018

Hotel Acta Madfor is strategisch gelegen aan de rand van de oude binnenstad (wel: lopend een flinke heuvel op!) en tegenover shoppingmall Principe Pio (oud station). Leuk winkelen en ook goed dineren, diverse restaurants. De metro stopt hieronder. Hotelkamer; vraag om een kamer aan de achterzijde, etage 5 of hoger, dan heb je een balkonnetje met leuk uitzicht. 'Het ontbijt is voldoende, de kamers wat gehorig maar goed schoon en voor een verblijf van enkele dagen zeer geschikt. De regendouche is prettig. Wij verbleven hier met plezier.

prima!..

once
    12-11-2017

goed ontbijt, gedateerd maar schoon, receptie vriendelijk, nederlands, engels sprekend,

De perfecte uitvalbasis! Super hotel!

Joost
    19-10-2017

Hotel Moderno is gelegen aan de Puerta del Sol en is daarmee de perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan Madrid. Prima kamers en voorzieningen en 's-nachts geen last van het leven dat op de Puerta del Sol gewoon doorgaat. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel omdat we in een van de vele dichtbij gelegen café's hebben ontbeten. Het personeel heeft ons prima tips gegeven over tapasbar's, restaurants en bezienswaardigheden. En ook ongevraagd werden de bedden opgedekt en handdoeken vervangen. Als wij weer naar Madrid gaan, staat het hotel al vast. In één woord: SUPER!