Sorteren

Reviews over Madrid

The place to be voor een citytrip !

norbertjozef
    15-6-2018
    Ideale ligging voor een stadsbezoek. Supervriendelijk personeel, goed geïsoleerde kamers, uitstekend ontbijt. Het desk-personeel heeft goede tips zoals Restaurant Casa Gallega (fijne Galicische keuken) en de flamencoshow Torres Bermejas en dit alles op wandelafstand.

Goed hotel voor een meerdaags verblijf in Madrid

Ruud
    10-4-2018
    Hotel Acta Madfor is strategisch gelegen aan de rand van de oude binnenstad (wel: lopend een flinke heuvel op!) en tegenover shoppingmall Principe Pio (oud station). Leuk winkelen en ook goed dineren, diverse restaurants. De metro stopt hieronder. Hotelkamer; vraag om een kamer aan de achterzijde, etage 5 of hoger, dan heb je een balkonnetje met leuk uitzicht. 'Het ontbijt is voldoende, de kamers wat gehorig maar goed schoon en voor een verblijf van enkele dagen zeer geschikt. De regendouche is prettig. Wij verbleven hier met plezier.

prima!..

once
    12-11-2017
    goed ontbijt, gedateerd maar schoon, receptie vriendelijk, nederlands, engels sprekend,

De perfecte uitvalbasis! Super hotel!

Joost
    19-10-2017
    Hotel Moderno is gelegen aan de Puerta del Sol en is daarmee de perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan Madrid. Prima kamers en voorzieningen en 's-nachts geen last van het leven dat op de Puerta del Sol gewoon doorgaat. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel omdat we in een van de vele dichtbij gelegen café's hebben ontbeten. Het personeel heeft ons prima tips gegeven over tapasbar's, restaurants en bezienswaardigheden. En ook ongevraagd werden de bedden opgedekt en handdoeken vervangen. Als wij weer naar Madrid gaan, staat het hotel al vast. In één woord: SUPER!

Goed hotel op een geweldige locatie

Berkhout
    11-10-2017
    Mooie, maar wat kleine kamers. Heerlijke bedden, mooie badkamer en een geweldig ontbijt. Het hotel ligt in een zijstraat van de Gran Via, midden in het centrum en omgeven door bars en restaurants. Metrostation op de hoek van de straat. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader.
Madrid scoort een 8,5 uit 10, op basis van 735 reviews