Madonna di Campiglio

hotels in Madonna di Campiglio

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Madonna di Campiglio

Reviews over Madonna di Campiglio

• 9Carlo Kastermans12-02-2019

Eenmaal Dolomieten, altijd Dolomieten.

Madonna di Campiglio ligt een uur rijden van de autobaan, ongeacht welke route je neemt, maar met een gemiddelde van 300 dagen zon per jaar is de kans op een zonnige wintersport erg groot. Het landschap is adembenemend, de keuken top en de koffie waanzinnig.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Ronny Blom14-01-2019

Fantastisch dorp in te gek skigebied

Wij hebben Madonna di Campiglio bezocht voor onze wintersportvakantie in februari 2018. Wat een fantastisch dorp en een heerlijk skigebied. Ons appartement lag midden in het gezellige centrum op 5 tot 10 minuten lopen van twee skiliften. Het centrum van Madonna di Campiglio biedt een mooie combinatie van winkels, restaurants en cafés en ski-en snowboardscholen. Het skigebied is fantastisch en biedt mogelijkheden voor wintersporters van elk niveau. De pistes zijn prima verzorgd en er is voldoende mogelijkheid tot heerlijk eten en drinken op de piste. De omgeving is schitterend. Je kijkt echt je ogen uit. Liften zijn modern en het was tijdens onze vakantie (in de krokusvakantie) nooit heel druk. De locals schijnen hier vooral veel rond kerst te komen. Te gek skigebied en leuk dorp dat ook voor families prima is aan te raden.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8FREKL10-05-2018

Heerlijk dorpje en tof skigebied

Gezellig dorpje in smal dal, toch vrij zonnig. Diverse skipistes eindigen in het dorp !

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in maart 2018

• 7Nienke28-11-2017

Een echte familieplek om te skiën

Een fantastisch skigebied voor gezinnen/families. Rustig, gezellig en niet te veel après ski gelegenheden. Wij waren er eind maart/begin april en konden alsnog gewoon skiën door de sneeuwmachines die voor voldoende sneeuw zorgen. Aan het einde van de dag als het dan toch warmer werd, kwam je niet meer via de piste beneden door te weinig sneeuw. Ik vermoed dat het in de zomer daar ook mooi wandelen is. Op de pistes heerlijk italiaans eten, niet te duur en erg goed. Wij gaan dit jaar met de familie weer terug.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8nicole hermans19-08-2016

Prachtige omgeving

Mooi omgeven door twee grote bergketens, door de vele skiliften bij het dorp kan je snel in het hooggebergte zijn om prachtig te wandelen. Zowel pittige als lichte wandeltochten die ook geschikt zijn voor kinderen mogelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Luc06-08-2014

Mooi prachtig dorp

Madonna Di Campiglio ligt afgelegen van de grote baan. Rustig dorp, prachtig wandelgebied in de zomer. Mooie skibanen met nieuwe in aanleg maar daar kan ik geen beoordeling over geven omdat ik er in de winter nog niet geweest ben.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Luc Larivière24-07-2014

Mooi en prachtig dorp

Mooi dorp met tal van uitvalswegen om uw wandelweek te kunnen vullen. Prachtig gebergte rond het dorp met langs de éne kant graniet- en langs de andere kant het kalkgebergte. Mooie panorama's, sneeuwtoppen en bossen. Voor ieders wat wil. Volgens mij ook een mooi skigebied maar daar heb ik geen ervaring over. Minpunten: Het is er tamelijk duur en 's avonds is er niet zoveel te beleven.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8Jan12-03-2014

Toffe skilocatie!

Met groep vrienden verbleven en echt de tijd van ons leven gehad. een aanrader

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

maart 2014

• 9Hilde04-08-2013

Het Brentamassief is prachtig.

Via het hotel kan je korting bekomen voor een Dolomeet Card waarmee je gratis liften kan nemen, begeleide tochten en mountainbike.

juli 2013

• 10marina fusetti04-08-2013

un bel pezzo di Dolomiti

ottima località sia per stagione estiva che invernale

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad