hotels Madeira

Reviews over accommodaties in Madeira

Volgend jaar weer.

Ko Eisinger,
    18-12-2018

Goede wandelschoenen mee nemen, het is hier heuvelachtig .

Prima, de trap van 136 treden is een overweging .

Elly,
    14-12-2018

Voor de prijs die je betaalt , een prima hotel. De badkamer mag wat schoner . Hier en daar achterstallig onderhoud. Stopcontact wat open ligt.

Ontbijt is goed , verzorgd en uitgebreid. Wordt regelmatig aangevuld.

Personeel is vriendelijk.

Aanrader

G.H. Barink,
    24-11-2018

Mooi appartementencomplex, ruime appartementen, zeer schoon (elke dag schoonmaak, handdoeken en bedlinnen. Zeer vriendelijk personeel. Wij boekten logies/ontbijt en dat is met een "losse" prijs van € 17,= aan te raden. Ook de andere restaurants (ook het buffet) zijn niet erg goedkoop. Op korte afstand is er een prima restaurant A Lareira. Op één bar na is de overige horeca gesloten om 22.30 uur (ook in het hotel zelf). Geen andere restaurants/bars in de omgeving, wel is een een supermarkt vlakbij. Gezien kwaliteit appartement, schoonmaak, mooie tuin, vriendelijk personeel een aanrader.

Fantastisch , hoop gezien en gedaan

Angelique Meijer,
    14-11-2018

Prachtig schoon hotel

Vriendelijk personeel

Mooie schone kamers

Hotel is gewoon helemaal prima!!

Jolanda,
    9-11-2018

Prima gelegen viersterren hotel, mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijt, goeie locatie voor een relax vakantie. Niet geschikt voor minder validen!!