Maccagno (Lago Maggiore)

hotels in Maccagno (Lago Maggiore)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Maccagno (Lago Maggiore)

Reviews over Maccagno (Lago Maggiore)

• 7Marco Bächler20-04-2015

Mooie plek, maar wel wat rustig.

Rustig, maar leuk dorp/stadje.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 10wiebe17-09-2013

Erg sfeervol

Mooi plaatsje aan het Lago Maggiore. Goede eetgelegenheden en genieten van de Italiaanse cultuur. Wij hebben genoten.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

juli 2013

• 8Armand26-07-2012

Mooie rustige plek

Maccagno is een rustig dorpje die het niet moet hebben van het nachtleven. Massa toerisme is er niet aanwezig, dus voor mensen die dat willen vermijden is dit een prima locatie met een paar uitstekende eetgelegenheden en complexen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

juli 2012

• 10fabrizio27-01-2011

Natura stupenda, molta tranquillità

Ottimi ristoranti, belle passeggiate in montagna; la zona é molto luminosa, ha giardini molto curati, una calma contorniata da una cornice stupenda sul lago maggiore. Da vedere i castelli di cannero.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 9M. Ormel17-08-2009

Super!

Wij zaten in een vakantiehuisje, van Borgo Paradiso, in Veddo Prachtig uitzicht en Luino ook vlak bij! We hebben het zeker naar onze zin gehad!

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

augustus 2009

• 9gino desmet09-11-2008

een aanrader

mooi, rustig dorp schitterende ligging /omgeving aan lago maggiore, voldoende restaurants , uitstekend voor windsurfing of zeilen

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in november 2007

• 8A. Freitag14-07-2007

Prachtige promenade,vooral de hondezakjes,ideaal.Het strand een beetje smal.In het voorseizoen is het enigste ijscafe nauwelijks open, jammer.Weinig winkeltjes.In de omgeving prachtige wandelroute,s.

• 7Stranden

Gereisd in juli 2007

• 8m.a. bos13-07-2005

Het uitgaansleven is voor de jeugd niet geweldig,geen discos. Verder zijn er voldoende restaurants en cafe's.Het is een schitteren dorp tamelijk rustig met voor vakantietijd voldoende winkels,op het strand is het wel druk maar niet man aan man. De wandelpaden zijn er schitterend aangelegd,hetis heel schoon op de straten en het strand Van maccagno uit kun je met de boot naar diverse plaatsen aan hetlago maggiore,in italie en zwitserland. Voor jonge gezinnen en wat ouderen zeg vanaf 40 is dit een idiale vakantieplaats.Er zijn veel vakantiehuisje te huur.Ik zie al jaren veel dezelfde bezoekers die daardoor ook meestal hetzelfde vakantie-onderkomen reserveren, zodat het voor nieuwkomers moelijk is om iets te krijgen. Zelf kom ik er 8 jaar. De 2 campingsliggen direct aan het strand en zien er goed uit Als cijfer zou ik een acht+ geven

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving