Hotels Macau

Reviews over accommodaties in Macau

Metropark

D,
    21-1-2012

Metropark hotel ligt op loopafstand van de ferry, maar daar is tevens een sguttlebus. Ook ligt het hotel op loopafstand van de bezienswaardigheden en natuurlijk de casino's

Gereisd alleenreizend in april 2011

schoon, klein zwembad

arjenirene,
    9-1-2012

heerlijke bedden! 24-7 supermarkt aan overkant. winkeltjes rondom. shuttle service van en naar de pier

2 kamers met tussendeur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Weer eens wat anders

harry,
    23-11-2010

Vrij nieuw hotel dat buiten de drukke hotelwijken ligt. Tien minuten lopen van de binnestad en met de taxi is alles voor een appel en een ei te bereiken (wel ff in het chinees de locatie vragen bij de concierge, taxichauffeurs kennen nauwelijks engels). Kamers zijn ruim en goed voorzien, evenals badkamer. Ook restaurants en zwembad op 5-sternivo. Casino is redelijk druk, maar overzichtelijk. Michael Jacskontentoonstelling een giller, Vraag om stadszicht, zaterdags zijn er nog wel eens luidruchtige poolpartys die tot laat doorgaan. Shuttlebus naar ferryterminal is nogal chaotisch geregeld.

Gereisd zakelijk in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superrr hotel een echte aanrader

O.Seyrani,
    12-10-2010

Echt aan dit hotel is niks op of aan te merken!!!! een zeer mooi hotel en een super uitzicht vanuit je kamer....ligging is perfect en de service ook kamers,de bar,de lobby alles klopt gewoon aan dit hotel! trouwens "Macau" ook...wat een plaatje is old town. een lekker gokje wagen onder in het hotel is ook mogelijk met een gratis drankje....dus een echte aanrader

Gereisd met partner in oktober 2008

Over de top!

manders.carijn,
    18-1-2010

Ben je in de buurt zeker een weekendje The Venetian doen, het is haast niet uit te leggen, super groot 3000 hotelkamers, meer dan 240 winkels, 30 restaurants en een casino zo groot als 8 voetbalvelden. Het winkelcentrum is overigens geheel in Venetiaanse stijl met een San Marco Plein, canals en zingende gondeliers.

De suites zijn ontzettend groot, heel schoon en mooi ingericht, het personeel is overal even vriendelijk en service gericht en tenslotte is er een doorlopende voorstelling van Cirque du Soleil, Zaia, in het hotel, een absolute aanrader, fantastisch.

Gereisd met partner in januari 2010