Hotels Macau

Reviews over accommodaties in Macau

nooit meer

de floddertjes,
    27-3-2011

Een 5* hotel maar 3 had genoeg geweest Je word er onbeschoft geholpen De kamers zijn ruim ,het eten is prima en van alles wat Het casino is klein ,ongezellig verschrikkelijke mensen die daar werken en ze praten allemaal geen engels Ze begrijpen je dus niet en dan gaan ze tekeer tegen je in het chinees niet normaal De enige die netjes tegen ons was waren de portiers en de receptiedames ,helaas kende die ook alleen het engels wat ze moesten . en verder is het hotel niet gezellig en het ligt erg ongunstig wel een busje die elke 20 min rijd naar de ferry en een taxi kost nog geen 6 euro dus dat is ook te doen eten en drinken is erg goed koop maar in macau zelf is weinig te doen is allemaal op chinezen gericht en puur alleen om te gokken

Gereisd met partner in maart 2011

Over de top!

manders.carijn,
    18-1-2010

Ben je in de buurt zeker een weekendje The Venetian doen, het is haast niet uit te leggen, super groot 3000 hotelkamers, meer dan 240 winkels, 30 restaurants en een casino zo groot als 8 voetbalvelden. Het winkelcentrum is overigens geheel in Venetiaanse stijl met een San Marco Plein, canals en zingende gondeliers.

De suites zijn ontzettend groot, heel schoon en mooi ingericht, het personeel is overal even vriendelijk en service gericht en tenslotte is er een doorlopende voorstelling van Cirque du Soleil, Zaia, in het hotel, een absolute aanrader, fantastisch.

Gereisd met partner in januari 2010

Indrukwekkend!

Colinda Rokers,
    3-8-2009

Speciaal gekomen voor de vaste voorstelling van Cirque du Soleil. Hotel overtrof al onze verwachtingen. De bar temidden van het gokpaleis in het hotel is fantastisch met altijd goede live muziek. Tot diep in de nacht staan swingen. Zeer exclusieve shopping mall. Ontbijt op je kamer, de moeite waard. Macau zelf is ook een aanrader. Slenter door het centrum en geniet van de Portugese invloeden.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastiche ervaring

Noor,
    18-7-2009

Geweldig complex. Het schijnt het grootste casino resort te zijn ter wereld, verdwalen gaat heel gemakkelijk. Het is iets heel apparts, Venetie is geheel nagebouwd dus veel opsmuk en goud, wel alles met klasse en stijl. De kamers zijn echt geweldig mooi (groot) en zeer goed onderhouden. In het Hotel bevinden zich verschillende restaurants, cafe's, casino's en een heel shopping centre. Al het personeel is zeer service minded en vriendelijk. Het hotel heeft verschillende (gratis)shuttle busjes die je naar de ferry of het oude gedeelte van de stad brengen. Fantastiche ervaring en echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009

Fantastisch!

Tonny,
    11-4-2009

Fantastisch voor een weekendje weg!Wij zaten in superdeluxe Royal Suites voor 165 euro per nacht, ontbijt inclusief.Het gebouw is een stad in een stad. Veel luxe winkels. een groot casino, theaters, restaurants, ballrooms en op de 3e verdieping de venetiaanse canales compleet met gondels en gondeliers.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009