Hotels Macau

Reviews over accommodaties in Macau

prima hotel

Ruud Smit,
    8-2-2009

dit hotel is naar prijs vehouding prima ligt iets buiten de stad met de bus 15 minuten dus vrij dichtbij

Gereisd met partner in mei 2008

Heb hier in september 2006 een nachtje geslapen op van via

veejay,
    27-2-2008

Heb hier in september 2006 een nachtje geslapen op doorreis van Hongkong naar Bangkok. Geboekt via een touroperator wat ongeveer 70 euro heeft gekost. Hotel Sun Sun is een net hotel met prima kamers. Alles is schoon en netjes, kamer voorzien van ligbad, minbar etc. Wel is het bed erg hard maar voor een nacht vond ik dat niet zo'n ramp. Het Hotel ligt dicht bij het oude centrum met zijn bezienswaardigheden. Ontbijtbuffet is prima, met zelfs lekkere dim sum erbij. Prijs kwaliteit zou beter kunnen, ik vind het hotel iets te duur voor het gebodene.

Gereisd alleenreizend in februari 2008