Hotels Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Tegenvaller

Pien,
    7-4-2019

Ruime kamer, hard bed. Douchen in bad! Verouderd, vloerbedekking niet schoon. Karig ontbijt, niet Hilton waardig. Schitterend weer, geen beleggend buiten, geen bar. €5.50 voor een biertje. Geen balkon, enorm verouderd alles.

Gereisd met partner in april 2019

Zeer vriendelijke eigenaars en lekker eten.

Van der Vloet Anita,
    27-1-2019

Bij aankomst bonnetje voor lekker welkomstdrankje en goede uitleg over wandelingen in buurt en gratis wandelkaarten. We waren te vroeg voor incheck maar mochten toch al op kamer. Propere kamer. Ontbijt zeer goed en menu in restaurant lekker alsook a la carte. Gezellig gezeten vlak voor open haard. Vriendelijke eigenaars , niks is hen teveel. Hier komen we graag eens terug maar deze keer in de zomer. Natuur zeer mooi daar voor wandelingen maar met sneeuw in bergen soms gevaarlijk te doen. Hiervan ook van eigenaar goede uitleg gekregen . Wij komen hier terug. Super!

Gereisd met partner in januari 2019

Kimm hamel,
    21-1-2019

Een aantal jaar geleden samen met mijn man er heen geweest. Nu wilde we met de kindjes op pad en wisten meteen welk hotel!!! Hotel belle vue!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Sfeervol

Tess,
    23-11-2018

Een mooi uitzicht vanuit het hotel, dat op een heuvel staat. Mooie luxe kamers, snelle lift, het eten is goed te doen en heel erg klantvriendelijk, zou er zeker weer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in december 2017

Rust!

Luc en Greet,
    19-11-2018

Familiale sfeer bij vriendelijke uitbaters! Eenvoudige, nette kamers, alles wat nodig is is voorzien. 's avonds genieten bij de open haard na 'n superlekker diner!!

Gereisd met partner in november 2018