• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

In een woord : geweldig !

Ine, 17-2-2018

Zeer gastvrij, de eigenaren zijn zelf ook altijd aanwezig.

Ergl vriendelijk personeel.

Alles heel netjes en schoon.

Uitgebreid ontbijtbuffet en goede maaltijden.

Aanrader

Hakan Sevince, 7-2-2018
    Absoluut top hotel zoals wordt verwacht van de naam Hilton. Service en personeel zowel professioneel als vriendelijk. Kamers met top komfort. Alleen wij vinden onbijt ruimte te klein en ontbijt mocht wel beter zijn.

Goed Luxemburg hotel, goede prijs kwaliteit

Freek, 27-1-2018
    Top personeel in het restaurant

Mooie locatie overwegen om nog een keer te gaan.

Bert, 15-1-2018
    Bij de receptie werkt een vrouw die Vlaams spreekt. Hotel ligt in een erg mooie omgeving. Met de auto ben je binnen 10 minuten bij het kasteel maar je kan uiteraard ook gaan wandelen. Bij Diekirch heb je voldoende winkels. Wij hebben hier een fijn weekend gehad. Eten in het hotel vonden wij goed. We hebben alleen van de kleine kaart gegeten en dan moet je wel van pasta houden. Bewegwijzering zou beter kunnen net na de korte tunnel moet je rechtsaf,

Fantastisch!

Kelly, 7-1-2018
    Super mooi gelegen en heel vriendelijk personeel! Ontbijt was het beste wat we ooit gehad hadden heel erg uitgebreid! Diner is ook perfect en totaal niet duur eerste avond voor 36 euro voorgerecht carpaccio gehad hoofdgerecht zalm en nagerecht creme brulee. Was zo goed dat we de dag erop roomservice bestel hadden voor een ander menu van de maand voor 36 euro met carpaccio en kalfssteak met champignons en een overheerlijk dessert van zwarte woud. Omgeving is prachtig alleen de toegang naar het hotel was spannend vrij steil! Aanrader is het kasteel waar je savonds opkijkt vanuit je balkon super mooi verlicht!
Luxemburg scoort een 7,6 uit 10, op basis van 2291 reviews