Reviews over Lütz

fantastisch hotel en goede verzorging.

Lex Sanders,
    25-9-2017

Het is een perfecte lokatie om met de motor te gaan rijden mooie route's, en goed van eten en drinken, Bernd en Silwia bedankt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijn verblijf

Jeroen,
    23-9-2017

Voor een groep motorrijders is dit een prima verblijf. Wij sliepen in Hotel Post zo`n 200 meter verderop. Hoewel zeer gedateerd was alles keurig netjes en vooral erg schoon. Fijne goede bedden, wel aan de korte kant. Wanneer je de lat niet op Hilton niveau legt is dit een uitstekend onderkomen en prima uitvalsbasis voor heerlijke motorritten.

Gereisd met vrienden in september 2017

Uitstekend!

Arjen,
    8-8-2016

Schone kamer, lekker eten en bijzonder gastvrij. s Middags was ik gestoken door een wesp waar ik savonds behoorlijk last van kreeg. De eigenaresse Sylwia reed met ons naar het ziekenhuis en daarna naar de apotheek. Echt fantastisch.

Helaas waren we hier maar 1 nacht, maar we komen zeker terug. De kamer was schoon. Ontbijt en diner waren prima, kortom helemaal goed

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Top uitvalsbasis voor motor tour

fastfred,
    6-6-2016

Een mooie locatie, goed vertoeven, super gastheer en gastvrouw en top uitvals basis voor een motor weekend in de Eiffel, Bernd en Sylvia Danke!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

prima vermaakt

Ricardo Karel,
    23-5-2016

lutz is een dorpje waar opzich weinig te doen is en je zult er dan ook echt op uit moeten trekken om te kunnen zien hoe mooi deze omgeving is. het hotel opzich is en hotel waar overdag weinig te doen is behalve in de avond, dan wordt je prima vermaakt met karaoke en na middernacht ga je naar een andere zaal (ivm geluidsoverlast) om daar verder te feesten door middel van een dj of karaoke. de eigenaresse is een heel lief vrouwtje die het hotel rund samen met haar 2 zoons en schoondochters. ze laten je echt thuis voelen en niets moet. kortom je moet jezelf overdag vermaken en dat gaat ook prima met deze mooie omgeving maar in de avond kun jeje lekker laten gaan en alles kan in goed overleg met de eigenaresse. je moet er niet veel van verwachten maar de prijs kwaliteit vind ik zelf heel erg goed. ik ga er zeker de volgende keer weer naartoe.

Gereisd met vrienden in januari 2016