We hebben een aantal aanbieders voor Lunteren voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lunteren voor je op een rij gezet:

Reviews over Lunteren

Rustig gelegen gastvrij groepshotel, prima keuken

Dhr. Kranenburg,
    3-2-2019

Een kilometertje buiten Lunteren ligt het groepshotel Het Bosgoed zoals de naam al zegt in het bos. Hoewel helemaal geoutilleerd ook voor wat minder mobiele gasten is het ook gewoon een ideale conferentieplek voor groepen tot ca 30 mensen. De voorkomende en gastvrije staf maakt het verblijf en de maaltijden tot een feestje!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Super!

Marjan,
    14-5-2018

Wij zijn 27 April met 54 ouderen naar het Park hotel Hugo de Vries gegaan, we hebben daar een week gelogeerd. We hebben een Top week gehad, in het sfeervolle hotel voel je je meteen thuis. Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam! Wij hadden volpension, alle maaltijden smaakten ons prima. Dit hotel is zeker een aanrader om met een groep ouderen heen te gaan, ook omdat de mensen zelf naar het centrum kunnen lopen. Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Een hotel zonder drempels, in alle opzichten.

Zorgcentrum Het Mennistenerf Zaandam -Erik Mollema,
    4-5-2018

Tja wat moet ik zeggen..... als echt alles klopt. Wat een geweldig hotel. Met een groep van 38 personen afgelopen april een week mogen verblijven in dit prachtige hotel. Zoals elk jaar gaan wij met onze bewoners een week op vakantie. Nou is het voor een groep ouderen waarvan sommige een beperking hebben niet makkelijk om de juiste locatie te vinden, dan is het eten niet naar wens, dan de kamers of locatie niet..... Bij Het Bosgoed klopte alles, de locatie, het personeel en vooral het niet te beschrijven eten. Al onze gasten hebben onder leiding van ons een geweldige week gehad, waarin ruimte was voor ontspanning in de prachtige wellness, mensen konden bijkomen bij de sfeervolle open haard of heerlijk in de zon konden zitten op het gezellige terras. Jullie hebben er een klant bij, nu maar hopen dat we voor 2019 een week kunnen overeenkomen. Dank namens alle gasten voor de mooie week!

Gereisd met vrienden in april 2018

Goed hotel

jose,
    14-2-2018

Sfeervol hotel, gastvrij ontvangst bij de receptie. Mooi ingerichte kamer, heerlijke bedden en ruime douche.

Gereisd met partner in februari 2018

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel

Naat,
    7-11-2017

Alles was goed. We hebben genoten op onze trouwdag.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)