We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luik

Top en verzorgd

Suzanne,
    4-4-2019

Top. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar Ad. Mooie kamer zicht op de prachtige tuin. Het was de Afrika kamer. Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt. Ruime badkamer. Alles heel clean. Een aanrader. Geen lift.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Michel,
    18-3-2019

supervriendelijk personeel en heel lekker eten.

Gereisd met partner in maart 2019

Hotel en omgeving een aan te raden combinatie!

Pascal,
    26-1-2019

Prachtig weekend ervaren in een mooie bosrijke omgeving. Voldoende te beleven in de Ardennen. Zelf vinden wij de wandelroute van Ninglinspo een echte aanrader. Daarna eindigen met een echt Belgisch speciaalbier ;) Het hotel heeft een prachtig bijgebouw met luxe hotelkamer en saunafaciliteit. De hotelkamer is van alle gemakken voorzien. Wij boekten half pension en hebben ons tijdens het diner in het hotel laten verassen. De keuken is van hoog niveau en de gerechten zijn zeer smaakvol. De gazpacho van rode biet en geitenkaas is ons het meest bijgebleven. Overheerlijk (en dat voor een gerecht waar ik zelf nooit zo snel voor zou kiezen)! Ook voor de wijnliefhebber is er keuze te over.

Gereisd met partner in december 2018

Prachtig ambiance en hartverwarmende patron

Pieter Nanne Groot,
    1-1-2019

Bijzonder, verrassend, eerlijk en echt

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch verblijf

Daniëlle,
    21-12-2018

Fantastisch verblijf met mooie thema kamers. Gastheer Ad is een zeer vriendelijke man en zorgt voor een uitmuntend ontbijt. Wij komen al 10 jaar in Hotel Dufays en elke keer is de zorg weer uitstekend!

Gereisd met partner in november 2018