hotels in Ludwigshafen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ludwigshafen

Reviews over Ludwigshafen

• 6Nienke02-08-2020

Industriestad, niet aantrekkelijk. Wel mooie omgev

Bad durkheim, weinstrasse en Heidelberg leuk om te bezoeken. Ludwigshafen als basis om te verblijven, de stad zelf biedt niks. Industriestsd, geen sfeer

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

juli 2020

• 8Kimmo04-05-2013

Hiljainen kaupunki.

Yöelämä todella hiljaista ja sunnuntaina ei kävelykadulla ole yhtään kahviota auki ...pitseria löytyi vanhasta kirkosta :)

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Cor de Mooy05-01-2013

Aardige stad

Van Ludwigshafen hebben we alleen de BASF-fabriek gezien. Frankenthal, een voorstad, is wel aardig voor zover we hebben kunnen zien. Het heeft een gezellig centrum.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2012

• 7Marie- Josee en Bert26-06-2012

Bodman- Ludwigshafen... even een dagje weg...

In de auto, rondje Bodenmeer, van Immenstaad naar Bregenz, Konstanz, Bodman- Ludwigshafen en weer terug in Immenstaad. Eeven blijven hangen in Ludwigshafen aan het Bodenmeer. Klein dorpje waar we eerst onze vakantie wilden doorbrengen, maar alles was bezet. Leuk dorpje met een prachrtige boulevard en haven. Mooi uitzicht over het water en naar buurgemeente Bodman. Een plaatsje waar we ons ook wel vermaakt hebben.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 7D.J. van Dam05-10-2008

Nee dank je wel

Heel veel winkels. Een prima stad als je van winkels houd. Verder niet veel aan. Ook geen mooi uitzicht op de Rijn. Heel veel zwervers en hangjongeren in de avond.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 4Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 1Ernst Habermehl24-07-2008

Ludwigshafen - einfach anders

Ludwigshafen ist an Trostlosigkeit nicht zu überbieten. Die Fußgängerzone in der Innenstadt strotzt vor Ramsch- und 1€ Läden, Handyshops und Bäckereien. Ansonsten massenweise Leerstände.

Straßencafes? Fehlanzeige! Nachtleben? Hochgeklappte Bürgersteige bzw. Proletendiscos

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur