• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Lovran

Netjes, schoon en heerlijk eten!

Wietske, 25-10-2017

Mooie ruime kamer met balkon, waar we na het zeebezoek nog heerlijk in de zon konden zitten. Alles was goed schoon en netjes.

Het zwembad vonden we wat simpel en als je op het strand (lees: betonnen vlonder) wilt liggen moet je er wel vroeg bij zijn, er zijn niet veel bedden beschikbaar. De vlonder en de trappetjes waren wel glad vanwege het opspattende zeewater, maar dit werd schoongemaakt tijdens ons verblijf.

Het eten was echt super, veel keuze en elke dag wat anders. Wel vreemd hoe het systeem met het drinken werkt (dit moet je nl. wel betalen), ook niet alle bediening was even enthousiast en vlot.

Al met al een heerlijke relaxvakantie gehad in Lovran! Zeker een aanrader!

Prachtige ligging aan het Frans Jozefpad .

Bert Vermeulen, 6-9-2016
    Gezellig kleinschalig Hotel . Lekker buiten eten . Niet echt voor kinderen en mensen slecht ter been .

Zijn prijs waard!

servaes, 23-7-2015
    leuk hotel, mooi gerenoveerd, enkel nog buitenkant aanpakken (tuin, zwembad en plek aan de zee met te veel trappen). Toeristische informatie niet te verkrijgen aan receptie! Wisten niets of deden niet echt de moeite. Ontspanningsprogramma ok. Shows leuk. Vriendelijk personeel, doen hun best!
Lovran scoort een 8 uit 10, op basis van 32 reviews